مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ماکو دوره ویژه اخلاق مدیران را فرا می گیرند
کد خبر: 3694396
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ماکو دوره ویژه اخلاق مدیران را فرا می گیرند

گروه معارف - قائم مقام سازمان منطقه آزاد ماکو از برگزاری دوره ویژه اخلاق مدیران برای مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ارسلان ازهاری قائم مقام سازمان منطقه آزاد ماکو در اولین جلسه این دوره ها با اعلام این خبر گفت: بر اساس تاکید امام جمعه شهرستان و مصوبه ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر، دوره اخلاق ویژه مدیران شهرستان ماکو در سه سطح برگزار خواهد شد که در هر سطح ۵ جلسه در زمینه های مناسب و مسئولیت های امانت داری، تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی، حفظ روحیه انقلابی و مدیریت جهادی، مراقبت از بیت المال و گناه زدایی و فساد ستیزی و تکریم و ارتقای خانواده برگزار می شود.
وی بیان کرد: در مراحل بعدی کارمندان و اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و نهایتا خانواده های مدیران این کلاس ها و دوره ها شرکت کرده و آنها نیز از این کلاسها بهره مند خواهند شد.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره ها، ارتقای الگوهای اخلاقی مدیران در خدمت به مردم است، اظهار کرد : با اجرای این دوره ها، مدیران شهرستانی با متدهای اخلاقی گسترده تری آشنا شده و این رفتارها را در دستگاههای اجرایی خود انتقال می دهند تا مدیران و کارمندان در جهت خدمات رسانی نقش بهتری ایفا کنند.

دین مبین اسلام بر پایه اخلاق بنا شده است
حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو نیز در این جلسه گفت: دین اسلام بر پایه اخلاق بنا شده است و اگر اخلاق سرلوحه امورات مدیران نباشد با فاجعه فساد اخلاقی روبروخواهیم شد و باید در جهت ارتقای الحاق در بستر مدیریت خدمت به مردم تلاش کرد.
وی بیان کرد: تلاش برای یادگیری باید در عین حفظ امورات اخلاقی صورت گیرد که دین مبین اسلام نیز بر این اصل تاکید دارد.
رنجبری علم و باور را دو ملزوم تمدن بشری دانست و گفت: برای جهت دادن به باورها باید علم را در وجود خود تجسم دهیم تا باورها منجر به تخریب اخلاق و منش های انسانی نگردد.

captcha