برنامه‌های بنیاد شهید برای حضور خانواده‌های شهدا در مناطق جنگی
کد خبر: 3694415
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

برنامه‌های بنیاد شهید برای حضور خانواده‌های شهدا در مناطق جنگی

گروه جهاد و حماسه ــ مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری اردوی بازدید از مناطق جنگی با عنوان «یاد عزیزان» خبر داد.

برنامه‌های بنیاد شهید برای حضور خانواده‌های شهدا در مناطق جنگی
به گزارش خبرگزاری ایکنا به نقل از ایثار، سید مستجاد حسینی مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار کرد: اردوهای بازدید از مناطق جنگی با عنوان «یاد عزیزان» به مناسبت روز بزرگداشت شهدا برگزار خواهد شد. این اردوها با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدا انتقال روحیه شجاعت، ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس است.

وی افزود: بر این اساس هفت دوره اردوی دیدار از مناطق جنگی «یاد عزیزان» توسط اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد و با همکاری، مشارکت و میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان و با حضور قریب به ۱۲۰۰ نفر از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر از تاریخ شش تا ۲۷ اسفندماه سال‌جاری در مناطق عملیاتی جنوب برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شرکت کنندگان در این اردوی معنوی از مناطق عملیات‌های الی‌ بیت‌المقدس، رمضان، کربلای ۴، کربلای ۵، کربلای ۸ و بیت المقدس ۷، تنگه چذابه، یادمان شهید دکتر چمران، منطقه عملیاتی والفجر ۸ و منطقه عملیاتی نصر بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha