نبوغ قرآنی روشندلی که توجه استاندار مصری را جلب کرد
کد خبر: 3694420
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

نبوغ قرآنی روشندلی که توجه استاندار مصری را جلب کرد

گروه بین‌الملل ــ استاندار «کفرشیخ» از استان‌های شمالی مصر در مراسمی از روشندل 17 ساله مصری که حافظ کل قرآن و دارای اجازه‌نامه «تجوید» است، تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

تجلیل استاندار از حافظ روشندل مصری

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری egynews.net؛ سید نصر، استاندار کفرالشیخ مصر در دیدار هفتگی خود با شهروندان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، از نبوغ قرآنی ابراهیم سعد علی، حافظ روشندل این استان به وجد آمد و او را مورد تجلیل و تکریم قرار داد.

استاندار کفرشیخ، این روشندل مصری را که حافظ کل قرآن و مسلط به قواعد و احکام تجوید است را در بخش‌های مختلف قرائت قرآن آزمود.

ابراهیم سعد علی نیز پس از آن‌که توانست به خوبی به پرسش‌های استاندار پاسخ بدهد، مورد تکریم و تجلیل وی قرار گرفت.

استاندار «کفرشیخ» گفت: بزرگداشت حافظان قرآن کریم سبب نفوذ عظمت اسلام در قلوب می‌شود. اساتید و مربیان آموزش حفظ قرآن نقش مهمی در تربیت نسل آگاه و آشنا با اسلام ایفا می‌کنند.

گفتنی است، حفظ قرآن کریم در میان مسلمانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و روایات و احادیث منقول از پیامبر اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) جایگاه ویژه‌ای برای حافظان قرآن ترسیم می‌کند و در همین راستا نبی مکرم اسلام در حدیثی می‌فرمایند: «خيركم من تعلم القرآن وعلمه»(بهترین شما کسی است که قرآن را یاد بگیرد و به دیگران بیاموزد).

انتهای پیام

captcha