پیام سردار اسرای سوری به مناسبت سومین سالروز بازداشت
کد خبر: 3694455
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

پیام سردار اسرای سوری به مناسبت سومین سالروز بازداشت

گروه بین‎الملل ـ صدقی المقت، اسیر سوری دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی، در پیامی به مناسبت سومین سالروز بازداشت خود، حمایت‎های اسرائیل از گروه‌های مسلح سوری را انکارپذیر خواند و آن‌ها را مزدوران اجیرشده اسرائیل در خاک سوریه خواند.

اسرائیل نمی‌تواند حمایت خود از تروریست های سوریه را پنهان کند

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المیادین؛ صدقی المقت، اسیر سوری که از اهالی «مجدل شمس»، در جولان اشغالی است و هم اکنون در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برد، در نامه‎ای به مناسبت سومین سالروز بازداشت خود، خطاب به ملت سوریه بر حمایت‎های نظامی اسرائیل از کسانی که آن‌ها را عناصر مزدور جیره‌خوار در سوریه نامید، تاکید کرد.

سردار اسرای سوری ضمن قدردانی از قهرمانی‎های ملت و ارتش سوریه آورده؛ امروزه رژیم صهیونیستی نمی‎تواند حقیقت کمک‌های نظامی و غیرنظامی به عناصر مزدور و جیره‌خوار خود در سوریه را پنهان کند، چرا که اسناد محرمانه در این رابطه خود دلیل محکمی بر این مسئله هستند.

وی با درود بر ملت سوریه و تمجید از مجاهدت‌های ارتش این کشور، تاکید کرد: من با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه پیمان می‎بندم که همواره به دفاع از ملت  خود وفادار باشم.

یاد آوری می شود؛ المقت در سال 2012 پس از 27 سال اسارت به اتهام اقدامات مخفیانه نظامی علیه رژیم اشغالگر در جولان اشغالی از زندان آزاد شد، اما در 25 فوریه سال 2015 به اتهام انتقال تصاویر و اطلاعاتی از فعالیت‌های ارتش اسرائیل در جولان برای حزب الله و نیز انتقال اطلاعاتی درباره روابط تل‌آویو با گروه‌های تروریستی فعال در سوریه به 14 سال زندان محکوم شد.

انتهای پیام

captcha