فراخوان نام‌نویسی مهد قرآن و کودک گل‌های شقایق تهران اعلام شد
کد خبر: 3694511
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

فراخوان نام‌نویسی مهد قرآن و کودک گل‌های شقایق تهران اعلام شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ ثبت‌ نام مهد قرآن و مهد کودک گل‌های شقایق وابسته به مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسوه تهران آغاز شد.

زهرا بادی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسوه تهران در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: فراخوان نام‌نویسی مهد قرآن و کودک گل‌های شقایق وابسته به مؤسسه و تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با خانه بازی اعلام شد.
وی ادامه داد: این مهد طی روزهای شنبه تا جهارشنبه از ساعت 14 تا 18 با مربیان با تجربه آماده خدمت‌رسانی به والدین و پذیرش کودکان دو تا هشت سال است.
بادی با اشاره به دیگر برنامه‌های این مؤسسه، اظهار کرد: در کنار برپایی دوره‌های قرآنی، دوره‌های هنری و فرهنگی چون آموزش سرمه‌دوزی، کاشی شکسته، گلدوزی، ملیله کاغذی، نمددوزی و دیگر کلاس‌های هنری برگزار می‌شود.

فراخوان نام‌نویسی مهد قرآن و کودک گل‌های شقایق تهران اعلام شد
وی بیان کرد: همچنین به همت گروه مهندسین IT و واحد خدمات و رفاه مؤسسه، اسوه کارت برای متقاضیان قرآنی در نظر گرفته شده است که علاقه‌مندان پس از ثبت‌ نام و دریافت این کارت می‌توانند از 20% تخفیف در بیش از هزار فروشگاه، لوازم خانگی، هتل، مراکز ورزشی و هنری، استخر، رستوران، کافی شاپ، تالارها و تعمیرگاه‌های اتومبیل و... در 17 استان کشور بهره‌مند شوند.
یادآور می‌شود، مؤسسه در خیابان کارگر جنوبی، پایین‌تر از چهارراه لشگر، روبروی پمپ بنزین، کوچه شهیدان غیاثوند قیصری، بن‌بست آریا، بن‌بست مقدم، پلاک 6 قرار دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55482025 داخلی 5 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha