گردهمایی مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان برگزار شد
کد خبر: 3694698
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
امروز؛

گردهمایی مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان برگزار شد

گروه فرهنگی ـ چهارمین گردهمایی فصلی مسؤلان ستاد بازسازی عتبات عالیات تابعه استان خوزستان امروز 7 اسفمدماه در محل این ستاد برگزار شد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، چهارمین گردهمایی فصلی مسؤلان ستاد بازسازی عتبات عالیات تابعه استان خوزستان امروز 7 اسفندماه در محل این ستاد برگزار شد.

درابتدای این جلسه حجت الاسلام سیدمحمود موسوی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان با اشاره به سیل کمک‌ها و نذورات مردمی که با اخلاص و عشق و محبت قلبی به اهل بیت(ع) نثار حرم‌های مطهر می‌شود، گفت: لازم است به منظور فعال سازی چرخه اقتصادی داخل استان و کشور و تقویت اقتصاد مقاومتی ارسال کمک‌ها تنها به صورت کالای تولید داخل در دستور کار این ستاد قرار گیرد.

موسوی افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات یک نهاد مردمی است و از محبت و ارادت قلبی مردم سرچشمه می‌گیرد و به همین دلیل این کارها درعین بزرگی وعظمت خیر و برکات فراوانی به همراه دارد.

مسئول کمیته جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین گفت: در اربعین امسال کارهای با عظمتی خلق شد و در مدت حدود 20 روز نزدیک به یک میلیون زائر سیدالشهداء(ع) در مرزهای استان توسط همین مردم پذیرایی و اسکان داده شدند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان تأکید کرد: دفاتر ستاد در تمامی شهرها، بخش‌ها و دهستان‌های تابعه باید فعال باشد و با افزایش اطلاع رسانی تمامی علاقه‌مندان مشارکت در بازسازی عتبات مقدسه از این فیض بهره لازم را ببرند.

موسوی در پایان گفت: به منظور مشارکت دادن فرهنگیان و دانش آموزان توافقنامه‌ای با اداره آموزش و پرورش و همچنین بسیج استان منعقد شد که براساس آن افرادی که تمایل به مشارکت در ثواب بازسازی عتبات مقدسه را دارند از این فیض محروم نمانند.

در ادامه این جلسه، مسؤلان ستادهای بازسازی عتبات تابعه استان گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه دادند.

انتهای پیام

captcha