توجه به ارائه مطالب آموزشی بر اساس استعداد قرآن‌آموزان
کد خبر: 3694715
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
قنبری تاکید کرد:

توجه به ارائه مطالب آموزشی بر اساس استعداد قرآن‌آموزان

گروه فعالیت‌های قرآنی: یک مربی قرآن گفت: مربی خوب کسی است که استعدادهای قرآنی را شناسایی کرده و مطالب را بر اساس نیاز مخاطبان و قرآن‌آموزان ارائه می‌کند.

یوسف قنبری، یکی از مربیان قرآنی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: برکت قرآن است که در جلسات عمومی شاهد گرد هم آمدن افراد از سنین مختلف و با سلیقه‌های متفاوت هستیم و البته این هنر استاد است که بتواند این جمع را اداره کرده و مطالب را به گونه‌ای ارائه کند که برای همه حاضرین در کلاس مفید واقع شود.
این مربی قرآن تصریح کرد: استاد و مربی خوب کسی است که نیاز مخاطب را شناخته و بر اساس توان هر یک از قرآن‌آموزان مطالب را ارائه کند.
ارائه مطالب آموزشی قرآن بر اساس استعداد مخاطبان باشد
وی افزود: برخی از افراد بر اساس تدین و علاقه به قرآن برای فراگیری روخوانی و روانخوانی آیات نورانی وحی در کلاس‌های قرائت حضور دارند و عده‌ای نیز از جمله افرادی هستند که با شناسایی استعداد، می‌توانند در آینده از چهره‌های برجسته قرآنی استان باشند و این هنر استاد است که این جمع نورانی را به مقصد برساند.
ارائه مطالب آموزشی قرآن بر اساس استعداد مخاطبان باشد
قنبری با تاکید بر اینکه مربی خوب از همه ظرفیت‌‎ها برای قرآن‌آموزی به مخاطبان خود بهره می‌برد، تاکید کرد: استفاده از فضای مجازی یکی از بسترهایی است که در تکمیل کلاس‌های حضوری می‌توان از آن بهره برد ضمن اینکه اینکار زمینه فرهنگ‌سازی در استفاده صحیح از این فضا در راستای معارف دینی را فراهم می‌کند.
ارائه مطالب آموزشی قرآن بر اساس استعداد مخاطبان باشد
یادآور می‌شود جلسات عمومی استاد قنبری از سال گذشته و به یاد شهدای منا آغاز شد و در حال حاضر نیز روزهای دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل دارالقرآن زنجان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس تلگرامی https://t.me/yousefghanbari1395 پیگیر مباحث و جلسات آموزشی این استاد باشند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Peyman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۶
0
0
موفق باشید
captcha