دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر الگوی کشوری شد
کد خبر: 3694864
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر الگوی کشوری شد

گروه اجتماعی- دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در دهمین کنگره کشوری سکته مغزی کشور به عنوان الگوی کشوری و پیشتاز در ارائه خدمات تخصصی مغز و اعصاب معرفی شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر، این دانشکده در دهمین کنگره کشوری سکته مغزی کشور به عنوان الگوی کشوری و پیشتاز در ارائه خدمات تخصصی مغز و اعصاب معرفی شد.
منوچهر پرنیان، مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در این خصوص بیان کرد: دهمین کنگره کشوری سکته مغزی کشوری برگزار و عملکرد همه دانشگاه‌های کشور در این زمینه تحلیل و بررسی شد که در پایان از دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و دکتر سجاد عفت نژاد متخصص مغز و اعصاب و دبیر کمیته سکته مغزی این دانشکده به دلیل انجام اقدام‌های موثر در درمان سکته حاد مغزی تقدیر ویژه به عمل آمد.
مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: همچنین از دیگر مراکزی که با وجود داشتن امکانات بسیار بیشتر، اقدام مؤثری در این راستا انجام نداده‌اند خواسته شد که ایرانشهر را الگوی خود قرار دهند و در این راه قدم‌های مؤثری بردارند.
وی افزود: با توجه مسئولان دانشکده به این مهم، امکانات کامل برای درمان سکته حاد مغزی، مطابق استانداردهای جهانی به منظور ارائه خدمات به مردم ایرانشهر در اختیار بیمارستان خاتم الانبیا(ص) این شهرستان قرار گرفته است.
پرنیان بیان کرد: در صورتی که بیمار مبتلا به سکته حاد مغزی به ویژه در پنج ساعت اول از شروع علایم به بیمارستان منتقل شود می توان درمان های موثر سکته حاد مغزی را برای بهبودی او به کار برد.

انتهای پیام

captcha