حافظان نوجوان در موسسه امام رضا(ع) اهواز تجلیل شدند + عکس
کد خبر: 3695231
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

حافظان نوجوان در موسسه امام رضا(ع) اهواز تجلیل شدند + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ نوجوانان حافظ قرآن طرح «حافظان نور» از سوی مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) اهواز شب گذشته 7 اسفندماه تقدیر شدند.

به گزارش ایکنا از خوزستان، طرح «حافظان نور» از سوی مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) اهواز با همکاری موقوفه مدنیان در حال اجرا است. این طرح حمایت و توانمندسازی حافظان و همچنین ترویج حفظ قرآن کریم در مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر اهواز مدنظر است. شهرهایی همچون شیبان، روستاهای مسیر تصفیه نیشکر و کوی طالقانی از جمله شهرهایی هستند که این طرح در آن به اجرا درمی‌آید.

عبدالله میاحی مسئول آموزش موسسه قرآنی امام رضا(ع) اهواز در گفت‌وگو با ایکنا لز خوزستان اظهار کرد: شب گذشته در شهر شیبان مراسم تقدیر از نوجوانان قرآنی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم از حافظان چهار جلسه قرآنی در قالب طرح «حافظان نور» که به منظور تربیت و تقویت حافظان نوجوان در باوی و روستاهای همجوار اهواز برگزار می‌شود، از پنج حافظ نوجوان جلسه قرآن شیبان با مدیریت احمد سلامات، پنج حافظ نوجوان از جلسه قرآن شیبان با مدیریت یاسین ملوحی و پنج نفر از جلسه قرآن شهرک طالقانی با مدیریت حامد کرملاچعب تجلیل شدند.

مسئول آموزش موسسه قرآنی امام رضا(ع) اهوازتصریح کرد: مصطفی برشدی، هاشم آذربو، امیرحسین عنافجی‌مقدم، حسین غبیشاوی و احمد برشدی نوجوانان حافظ جلسه شیبان با تدریس احمد سلامات هستند.

وی ادامه داد: عقیل عچرش، سهیل فراتصه، رضا سعدی، مالک دانشپور نوجوانان جلسه حفظ یاسین ملوحی در شیبان هستند.

میاحی گفت: امید بقالی، علی الوان پور، مهدی عگیلی، علی عبدالخانی و منصور محسنی زاده هم از حافظان جلسه حفظ شهرک طالقانی با مدیریت حامد کرملاچعب هستند که همه آنها تقدیر شدند.

میاحی افزود: همچنین در این مراسم محمدمهدی سوزنچی نوجوان سیزده ساله و حافظ 15 جزء قرآن کریم و محمد زرگانی حافظ کل قرآن کریم از شیوه حفظ قرآن و برکت آیات الهی بر زندگی خود صحبت کردند.

مسئول آموزش موسسه قرآنی امام رضا(ع) اهواز گفت: همچنین در مرحله نهایی مسابقات قرآن خوزستان در قالب هفته قرآن و عترت که در سه رشته قرائت، ترتیل و حفظ برگزار شد، نفرات اول تا سوم رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ پنج جزء از قرآن‌آموزان مؤسسه امام رضا(ع) بودند.

وی گفت: محمدمهدی سوزنچی، سید ابوالفضل توحیدی، حسین محیسنی و محمدصادق ساجدی هم که در مسابقات قرآن دانش‌آموزی قطب 1 به عناوین برتر دست یافتند از قرآن آموزان این موسسه قرآنی هستند.

انتهای پیام

captcha