جشنواره قرآنی مهدهای قرآنی کودک در هندیجان برگزارشد
کد خبر: 3695435
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

جشنواره قرآنی مهدهای قرآنی کودک در هندیجان برگزارشد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ اولین جشنواره قرآنی مهدهای کودک در هندیجان 8 اسفندماه در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس هندیجان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، مسعود میرزاپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: اولین جشنواره قرآنی مهدهای کودک در هندیجان 8 اسفندماه در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس هندیجان برگزار شد.

وی ادامه داد: مهمترین اهداف این جشنواره که با حضور 9 گروه از مهدهای قرآنی هندیجان برگزار شد، ایجاد انس و الفت نونهالان با قرآن و مفاهیم ارزشمند آن و حس رقابت سالم در راستای ترویج فرهنگ نورانی و رهایی بخش قرآن و آشنایی بیشتر آنها با عترت پیامبر(ص) بود.

میرزاپور گفت: خوشحالیم که بیش از یکصد قرآن آموز نونهال در این جشنواره حضور یافته و در حضور مربیان خود تلاوت قرآن کردند. این تجمع و جشنواره یک حرکت ارزنده و الگوساز در بخش قرآنی در هندیجان است که در سال آینده این جشنواره را در سه مرحله شهرستانی برگزار خواهیم کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی هندیجان افزود: پس از داوری گروه‌های مختلف نونهال در این جشنواره و به دلیل تشویق بیشتر قرآن آموزان به تداوم در این راه، بنا به پیشنهاد هیئت داوران، از همه گروه‌های شرکت کننده در این جشنواره تجلیل شد.

گفتنی است، گام بعدی و برگزاری دور دوم این جشنواره، اردیبهشت ماه سال آینده در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خواهد بود.

انتهای پیام

captcha