مسئولان در موضوع سلاح‌های موشکی ایران هوشیار باشند
کد خبر: 3696053
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸
منتظری:

مسئولان در موضوع سلاح‌های موشکی ایران هوشیار باشند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه شهرستان انار گفت: مسئولان کشور در موضوع سلاح‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران هوشیار باشند و در دام فریب آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانان قرار نگیرند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن منتظری، امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز به سالروز وفات ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: مادران و همسران شهدا کسانی هستند که با ایثار و شهادت، شجاعت و فداکاری، صبر و استقامت، فرزندان و همسرانشان راه برای حفظ اسلام و میهن عزیزمان به میدان‌های نبرد فرستادند.
وی به سالروز تأسیس کمیته امداد و آغاز هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و افزود: یکی از آرمان‌ها و آرزوهای ملت و مسئولان این است که فقر و تهیدستی از جامعه ریشه‌کن شده و مردم صبور و غیرتمند ایران اسلامی در رفاه مادی و معنوی زندگی کنند.
حجت‌الاسلام منتظری بیان کرد: هدف آمریکایی‌ها از طرح بحران موشکی و خطر جمهوری اسلامی این است که ایران اسلامی را محور ناامنی قرار داده و حاشیه امنی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کنند.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها و کشورهای استکباری می‌خواهند همانند جریان هسته‌ای که ابتدا با مطرح کردن بحران هسته‌ای ایران را به پای میز مذاکره کشاندند در جریان دفاع موشکی نیز می‌خواهند همانند موضوع هسته‌ای ایران را مجبور به مذاکره کنند.
وی تصریح کرد: مسئولان کشور در موضوع سلاح‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران هوشیار باشند و در دام فریب آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانان قرار نگیرند.
امام جمعه انار تأکید کرد: بهبود وضع اقتصادی و ایجاد صنایع مختلف و استفاده از سرمایه عظیم مردمی، علاوه بر ایجاد اشتغال برای صدها جوان، شهرستان انار از تک محصولی و رکود نجات می‌دهد.
منبع: ستاد اقامه نماز جمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha