دوره دانش‌افزایی ائمه جمعه و جماعات در سیرالئون
کد خبر: 3696122
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
ایران برگزار کرد؛

دوره دانش‌افزایی ائمه جمعه و جماعات در سیرالئون

گروه بین‌الملل - دوره دانش‌افزایی ائمه جمعه و جماعات در زمینه «اسلام ناب و ایران‌شناسی»، با همكاری رایزنی فرهنگی ایران در سیرالئون، برگزار شده است.

دوره دانش‌افزایی ائمه جمعه و جماعات در سیرالئونبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ دوره دانش‌افزایی ائمه جمعه و جماعات با محوریت «اسلام ناب و ایران‌شناسی» هشتم اسفندماه با همكاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سیرالئون در محل دانشگاه المصطفی، آغاز شد.

در آیین افتتاحیه این دوره 5 روزه كه علیرضا فرامرزی، رایزن فرهنگی كشورمان در سیرالئون حضور داشت، میثمی‌زاده، رئیس دانشگاه المصطفی طی سخنانی، با استناد به احادیث ائمه معصومین (ع) اهمیت جایگاه و موقعیت ائمه جمعه و جماعات را برشمرد.

در این دوره، 30 تن از علما و ائمه جمعه و جماعات شركت دارند كه مباحث و اصول عقاید اسلامی با تأکید بر امامت و اثبات ولایت امام علی(ع)، تاریخ اسلام با تأکید بر زندگی ائمه معصومین(ع)، اخلاق اسلامی با توجه به احادیث اهل بیت(ع)، احکام عملی، انقلاب اسلامی و معرفی شخصیت امام خمینی(ره) با استفاده از کتاب منهجیه الثوره الاسلامیه را فرا‌می‌گیرند.


انتهای پیام

captcha