آغاز ثبت نام حفظ مجازی قرآن کریم
کد خبر: 3696293
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

آغاز ثبت نام حفظ مجازی قرآن کریم

کانون خبرنگاران نبأ ــ ثبت نام جلسات سراسری حفظ مجازی قرآن(غیر حضوری) تحت نظارت مرتضی عباسیان، حافظ کل قرآن کریم آغاز شد.

آغاز ثبت نام حفظ مجازی قرآن کریم

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مرتضی عباسیان، استاد طرح‌های حفظ قرآن حضوری در شمال کشور و طرح‌های حفظ مجازی(غیر حضوری) در سراسر کشور گفت: طرح غیر حضوری که از آن به طرح تلفنی نام برده می‌شود، به این صورت است که کیفیت در همه چیز مانند کلاس حضوری است با این تفاوت که طرفین همدیگر را نمی‌بینند. پس از ثبت نام، اصول و نکات لازم از سوی استاد در خدمت قرآن‌آموز قرار می‌گیرد و از جلسه بعد رسماً آموزش شروع می‌شود. در هر جلسه تکلیفی داده می‌شود و جلسه بعد بر مبنای تکلیف، پرسش از محفوظات صورت می‌گیرد؛ در ضمن در کنار حفظ، آیات موضوعی و مفهومی توضیح داده می‌شود تا ثمره کلاس بیشتر شود.
وی افزود: کلاس هفته‌ای یک جلسه و شهریه ماهانه آن 20 هزار تومان است، اما اگر شاگردی تقاضای افزایش کلاس را داشت این‌ کار با صلاحدید استاد انجام می‌شود و در صورت تقاضای افزایش کلاس، شهریه تخفیف دارد.

عباسیان با بیان اینکه پس از هر سه ماه، آزمون شفاهی گرفته می‌شود و در صورت کسب حد نصاب، مدرک اعطاء می‌شود، گفت: طرح به‌صورت خصوصی اداره می‌شود اما مدرکی که اعطا می‌شود، از سوی اداره اوقاف است.

وی گفت: در پاسخ به سؤالی که برای اکثریت افراد به‌وجود می آید که «آیا طرح غیر حضوری جواب می‌دهد؟» باید گفت: بله، این قضیه تجربه شده است و افرادی را داریم که به‌صورت تلفنی 10 جزء یا 20 جزء را حفظ کرده‌اند پس اگر حافظ علاقه و اراده قوی داشته باشد، حتما موفق خواهد شد.
یادآور می‌شود، متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام به آیدی تلگرام hafezemoshaf@ مراجعه کنند.

 سیدمحمدمهدی مؤذن

انتهای پیام/

captcha