برگزاری چهارمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در مازندران
کد خبر: 3696368
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

برگزاری چهارمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در مازندران

گروه فرهنگی- مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: چهارمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» پنجشنبه 17 اسفند ماه در مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار«عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز 12 اسفندماه در جلسه هماهنگی برگزاری چهارمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» مازندران که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد، گفت: همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) چهارمین جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت» در مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار است این مراسم از ساعت 9 الی 11:30 صبح روز پنجشنبه 17 اسفند در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شود.
ملکی تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام «مسلم داوود نژاد» استاد حوزه و دانشگاه و با اجرای مولودی خوانی توسط «غلامرضا کویتی‌پور» همراه خواهد بود.
سردار ملکی  با بیان اینکه در این مراسم قرار است از 140 مادر و همسر شهید مازندران تجلیل به عمل آید، اظهار کرد: در این مراسم  100 مادر و همسر شهید دوران دفاع مقدس و همچنین 40 شهید مدافع حرم استان مورد تکریم قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم استقبال 12 شهید گمنام دفاع مقدس در شهرهای «زیراب»، «پل سفید» و «شیرگاه» عنوان کرد: مراسم تشییع و تدفین مردم در شهرهای «قائمشهر»، «محمودآباد»، «بابل»، «سیمرغ، «ساری» و «دودانگه» با عظمت و شکوه خاص برگزار شد و باید بر فهم و بصیرت مردم انقلابی و شهیدپرور استان افتخار کرد.
در ادامه «گلی کهنسال» مسئول حفظ و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه چهارمین جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت» نوعی جریان سازی فرهنگی به منظور تکریم از خانواده‌های شهداست، متذکر شد: رونمایی از کتاب عکس شهدای شهرستان ساری با عنوان «ستاره‌های خاکی» نیز از جمله برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام

captcha