همایش «حقوق زن از نگاه اسلام و مسیحیت» در اتیوپی
کد خبر: 3696408
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
با همکاری ایران برگزار می‌شود؛

همایش «حقوق زن از نگاه اسلام و مسیحیت» در اتیوپی

گروه بین‌الملل - همایش «بررسی حقوق زن از نگاه اسلام و مسیحیت» با همكاری رایزنی فرهنگی ایران در اتیوپی برگزار می‌شود.

همایش «حقوق زن از نگاه اسلام و مسیحیت» در اتیوپیبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ به منظور برگزاری همایش «بررسی حقوق زن از نگاه اسلام و مسیحیت»، سید حسن حیدری، رایزن فرهنگی ایران با برووک آیله، رئیس دانشگاه پروتستان مکان یسوس اتیوپی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

حیدری در سخنانی، خواستار برگزاری دومین دور گفت‌گوهای بینادینی با عنوان «بررسی حقوق زن از نگاه اسلام و مسیحیت» در اواخر اسفندماه جاری شد و افزود: از آنجایی که موضوع همایش پیش رو، حقوق زنان در اسلام و مسیحیت تعیین شده، لذا مناسب است یک نفر از بانوان اندیشمند ایرانی برای سخنرانی و ارائه مقاله در این همایش دعوت شود.

برووک آیله، ضمن تشکر فراوان و ابراز علاقه نسبت به ادامه همکاری‌های علمی ـ فرهنگی با رایزنی فرهنگی ایران، افزود: با توجه به بازتاب خوبی که نخستین دور این گفت‌وگوها در بین دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه مکانیسوس داشته است، از دومین دور این گفت‌وگوها نیز شدیدا استقبال می‌كنیم.

وی رایزنی فرهنگی ایران را برای انتخاب موضوع همایش دومین دور گفت‌گوهای بینادینی تحسین كرد و گفت: دانشگاه پروتستان مکان یسوس اتیوپی در راستای اجرای هرچه بهتر این همایش آماده هر گونه همکاری و مساعدت است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha