برپایی نمایشگاه کتاب در شهر زاویه
کد خبر: 3696520
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

برپایی نمایشگاه کتاب در شهر زاویه

گروه فرهنگی- نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شهر زاویه شهرستان زرندیه افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در محل کانون فرهنگی هنری شهید رجایی مسجد امام سجاد(ع) شهر زاویه شهرستان زرندیه با حضور مسئولان افتتاح شد.
احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در شهرستان زرندیه 23 کانون فرهنگی هنری در 23 مسجد فعال داریم که خدمات بسیار ارزشمند فرهنگی به مردم ارائه می‌دهند. مساجد پایگاه‌های اصلی مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند که در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز نقش بی‌بدیل داشتند.
وی ادامه داد: امروز نیز تنها راه پیروزی در جنگ نرم حضور پررنگ نوجوانان و جوانان در مساجد است، ایجاد جاذبه‌های فرهنگی، هنری و ... برای نوجوانان و جوانان در مساجد از راهکارهای موثر جذب این قشر به مسجد است در حقیقت جوانان با حضور در مساجد و شرکت در برنامه‌های فرهنگی هنری کانون‌ها در مقابل آسیب‌های فرهنگی واکسینه می‌شوند.
جوانمرد با اشاره به افتتاح نمایشگاه فرهنگی گفت: این نمایشگاه از 12 اسفندماه آغاز به کار کرده و تا 22 اسفند میزبان عموم است در این نمایشگاه بیش از هزار جلد کتاب و محصولات فرهنگی هنری در موضوعات مختلف، غرفه‌های فرهنگی هنری حجاب و عفاف، ایثار و شهادت و نقاشی در معرض دید عموم گذاشته شده است./انتهای پیام

captcha