«اسلام خود را بشناسید» روی آنتن رادیو سیرالئون
کد خبر: 3696566
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

«اسلام خود را بشناسید» روی آنتن رادیو سیرالئون

گروه بین‌الملل – برنامه زنده «اسلام خود را بشناسید» با حضور رایزن فرهنگی ایران در سیرالئون از رادیو «SLBC» این کشور روی آنتن رفت.

پخش «اسلام خود را بشناسید» از رادیو سیرالئونبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ به مناسبت برگزاری همایش «نقش رهبران دینی در رعایت اخلاق و تحمل سیاسی» و بنابر دعوت رادیو دولتی SLBC، علیرضا فرامرزی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فریتاون با حضور در ساختمان رادیو و تلویزیون سیرالئون در برنامه زنده صبحگاهی «اسلام خود را بشناسید» شرکت كرد.

فرامرزی ضمن تشریح سوابق فعالیت‌های 32 ساله رایزنی فرهنگی ایران در سیرالئون، به زمینه‌های مختلف آموزشی این نمایندگی فرهنگی و برگزاری سمینارها و میزگردهای تخصصی و همچنین ارتباط با مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها نیز، اشاره كرد.

وی گفت: امام خمینی (ره) همواره از انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلاب محرومان و مستضعفان یاد می‌کرد و این انقلاب را حامی مستضعفان جهان می‌دانست.

رایزن فرهنگی ایران در فریتاون افزود: بر همین اساس امروز کمک‌های مادی و معنوی ایران نه تنها سیرالئون بلکه مستضعفان سرتاسر قاره آفریقا اعم از مسلمان و غیر مسلمان را نیز شامل می‌شود.

وی درباره همكاری‌های علمی و دانشگاهی ایران و سیرالئون گفت: برگزاری همایش «نقش رهبران دینی در رعایت اخلاق و تحمل سیاسی» از جمله همکاری‌های مطلوب رایزنی فرهنگی كشورمان و دانشگاه فورابه و میلتون ماگای است.

رایزن فرهنگی ایران در فریتاون هدف از برگزاری این همایش را آشنایی رهبران دینی با وظایف اجتماعی خود، بیداری، تحمل و رعایت اخلاق در مسائل سیاسی، آشنایی با ارزش‌های اخلاق دینی، ارتقای روابط رهبران مذهبی، افزایش آگاهی رهبران دینی مبنی بر مشارکت سیاسی و اجتماعی و ارتقای روابط انسانی به صورت عام برشمرد.

فرامرزی با تشکر از برگزارکنندگان این برنامه رادیویی طی پیامی به مردم سیرالئون در خصوص برگزاری انتخابات پیش رو تبریک گفت و برای کشور و مردم سیرالئون آرزوی موفقیت و برگزاری انتخاباتی فراگیر در صلح و آرامش كرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha