دهیاران مروج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و کسب و کار باشند
کد خبر: 3696656
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
عیدی:

دهیاران مروج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و کسب و کار باشند

گروه اجتماعی - فرماندار کهنوج با تأکید بر نگاه اقتصادی و توسعه محور، ترویج فرهنگ کسب و کار و مشارکت مردم در اقتصاد مقاومتی از طریق صندوق‌های خرد در روستاها اظهارکرد: دهیاران باید مروج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و کسب و کار باشند.

به گزارش ایکنا از کرمان، وحدت عیدی، فرماندار کهنوج دیروز یکشنبه، 13 اسفند در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان از دهیاران به عنوان خط مقدم جامعه نام برد و گفت: آن چیزی که به آن توجه نشده بحث معیشت پایدار در روستاها بوده است و از آنجایی که توجه به اقتصاد مقاومتی در روستاها مانع از مهاجرت مردم به شهرها می‌شود لذا باید مردم را توانمند کنیم.
وی توجه به اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون‌رفت از رکود در منطقه عنوان کرد و افزود: تقویت بخش خصوصی علاج اقتصاد فعلی در کشور است و دولت در بخش اقتصادی فقط ناظر است و زمینه را فراهم می‌کند و راهی به جز تقویت بخش خصوصی نداریم.
فرماندار کهنوج از بخش خصوصی به عنوان مجاهدان اقتصادی نام برد و افزود: سرمایه‌گذار را باید تکریم کنیم، حضور معین اقتصادی در کهنوج حتما راهگشاست و می‌تواند در راستای رفع مشکل بیکاری و ترویج فرهنگ کسب و کار منطقه کمک شایان توجهی را داشته باشد.
عیدی بر تقویت بخش خصوصی و ایجاد امید و نشاط و خودباوری در شهرستان کهنوج تأکید کرد و افزود: وقتی بخش خصوصی تقویت شود می‌توان امید را در دل مردم زنده کرد و ما باید به مردم اعتماد کنیم و ادبیات همه ما باید کار با مردم و برای مردم باشد.
فرماندار کهنوج با تأکید بر نگاه اقتصادی و توسعه محور، ترویج فرهنگ کسب و کار و مشارکت مردم در اقتصاد مقاومتی از طریق صندوق‌های خرد در روستاها اظهارکرد: دهیاران باید مروج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و کسب و کار باشند.
منبع: فرمانداری کهنوج
انتهای پیام

captcha