انتخاب مدیر عامل جدید اتحادیه موسسات قرآن و عترت چهار محال و بختیاری
کد خبر: 3696836
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
تقی پور خبر داد:

انتخاب مدیر عامل جدید اتحادیه موسسات قرآن و عترت چهار محال و بختیاری

گروه فعالیت های قرآنی - سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری نشست اتحادیه مدغم قرآن و عترت با حضور اعضای جدید و انتخاب مدیر عامل و سایر پست های هیئت مدیره خبر داد.

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری،  در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر، افزود: پس از سال‌ها فعالیت جداگانه دو اتحادیه موسسات قرآنی مردمی (تحت نظر سازمان تبلیغات) و اتحادیه تشکلهای قرآنی (تحت نظر وزارت ارشاد) برای اولین بار این دو اتحادیه تحت عنوان اتحادیه تشکل‌ها و موسسات فرهنگی قرآن و عترت در این استان تشکیل شد.
وی بیان کرد: اولین مجمع عمومی این اتحادیه، ۱۲ مردادماه ۹۶ در استان چهار محال و بختیاری تشکیل و پس از انجام انتخابات نخستین اتحادیه مدغم، حیدر قلی صدقی مدیر موسسه نور شهرکرد به عنوان مدیر عامل جدید اتحادیه موسسات قرآن و عترت چهار محال و بختیاری انتخاب شد.
تقی پور گفت: مرضیه خسروی، رئیس هیئت مدیره، سید امیر حسین حسینی نائب رئیس، رقیه سادات حسینی منشی و منصور قاسمی به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند و فرشته امیری، ،رامین قاسمی نژاد و افسانه حیدری به عنوان هیئت بازرسی، به مدت سه سال انجام وظیفه می کنند.
سرپرست اداره امور قرآنی استان افزود: مکان فعلی اتحادیه سابق مؤسسات قرآنی استان که در اداره امور قرآنی است، به عنوان محل اصلی اتحادیه مدغم انتخاب شد
تقی پور ادامه داد: برنامه‌ شاخص اتحادیه مؤسسات قرآنی تا پایان امسال اختتامیه جشنواره منهاج است که از طرف هیئت مدیره پیگیری و تعیین شد که حداقل ماهی یکبار جلسات هیئت مدیره برپا شود.
وی عنوان کرد: مراحل ثبت قانونی اتحادیه استان چهارمحال و بختیاری در دست پیگیری است.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: بر اساس تصمیم هیأت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت، از این پس اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی و اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت در سطح کشور و استان ها با یکدیگر ادغام و تحت عنوان «اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت» فعالیت می کنند.
گفتنی است؛ در اولین نشست اتحادیه در 17مرداد، بعد از تشکیل مجمع عموی مسعود داوری به عنوان مدیر عامل اتحادیه انتخاب شد و پس از استعفای وی در نشست هفته گذشته اتحادیه حیدر قلی صدقی به عنوان مدیر عامل جدید انتخاب شد.

 انتهای پیام

captcha