تاثیر سبک زندگی بر محیط زیست/کاهش 9 هزار مستمری بگیر در سالجاری
کد خبر: 3696999
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
مدیر کل کمیته امداد مازندران مطرح کرد؛

تاثیر سبک زندگی بر محیط زیست/کاهش 9 هزار مستمری بگیر در سالجاری

گروه اجتماعی- مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه سبک زندگی جامعه بر روی محیط زیست اثر می‌گذارد، گفت: یکی از مهمترین و اساسی ترین عوامل تهدیدزا در جامعه آه ایتام و عدم رضایتمندی آنان است.

به گزارش ایکنا از مازندران علی نوروزی مدیر کل کمیته امداد مازندران امروز در نشستی که به مناسبت 14 اسفندماه سالروز تشکیل کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری در این اداره کل برگزار شد، گفت: این نهاد به فقرا و غیر فقرا خدمت رسانی دارد و مردم اغلب به خدمت رسانی کمیته امداد به نیازمندان آشنا هستند.
وی بسترسازی برای ترویج فرهنگ، انفال، احسان و نیکوکاری از دیگر وظایف کمیته امداد دانست و افزود: در حوزه خدمت به فقرا محور همه اقدامات را توانمندسازی فقرا در همه ابعاد قرار داده و تلاش دارد در همه این فرایندها در قالب اشتغال نشان داده شود.
نوروزی با تاکید بر نقش کمیته امداد در ایجاد و ارتقای سرمایه اجتماعی در جامعه، تصریح کرد: این کمیته به عنوان یک نهاد عام المنفعه مردم را شریک استراتژیک و راهبردی خود می‌داند.
وی با اشاره به اینکه خلقت دارای قوانین غیر حسی است که از یکدیگر متاثر می‌شوند،ادامه داد: سبک زندگی در جامعه بر روی محیط زیست اثر می‌گذارد و یکی از مهمترین و اساسی ترین عوامل تهدیدزا در جامعه آه ایتام و عدم رضایتمندی آنان است.
مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به برنامه کمیته امداد برای نقش بستن لبخند بر روی لبان یتیم، اظهار کرد: هر قدر که بتوانیم اقشار ضعیف و ناتوان جامعه را توانمند کنیم و از درد و رنج آنها بکاهیم مشمول رحمت و توجه خداوند قرار خواهیم گرفت.

نوروزی اظهار کرد: در جامعه مددجویان امداد استان مازندران 4 هزار و 500 مستاجر داریم و 8 هزار از افراد تحت پوشش این نهاد در استان در مسکن غیر مقاوم سکونت دارند.

وی افزود: مستمری بگیر کمیته امداد در ابتدای سال 63 هزار بود که اکنون به 52 هزار مستمری کاهش یافته است.

انتهای پیام

تاثیر سبک زندگی بر محیط زیست

captcha