اعزام دو هزار دانشجوی خوزستانی به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور
کد خبر: 3697049
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

اعزام دو هزار دانشجوی خوزستانی به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور

گروه فرهنگی ـ مسئول بسیج دانشجویی خوزستان گفت: پنج‌شنبه و جمعه 17 و 18 اسفندماه حدود دو هزار نفر به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

بهمن شهریاری مسئول بسیج دانشجویی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: هر ساله کاروان‌های دانشجویی راهیان نور در اسفندماه به مناطق جنگی اعزام می‌شوند. امسال نیز برای انجام هماهنگی‌ها، قرارگاه شهید علم‌الهدی تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری اردوها انجام شد.

وی افزود: با توجه به نزدیکی استان به مناطق عملیاتی، اغلب اردوهای راهیان نور خوزستان یک روزه بودند اما با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و اهمیت این اردوها، امسال دو روزه برگزار می‌شوند. 10 و 11 اسفندماه برای برگزاری اردوی راهیان نور خواهران و 17 و 18 اسفندماه برای برگزاری اردوی راهیان نور برادران در نظر گرفته شد.

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان تصریح کرد: دو هزار و 700 نفر در اردوی خواهران شرکت کردند. این افراد دو روز و یک شب در مناطق عملیاتی بودند و از فکه، شلمچه، هویزه، طلاییه و... بازدید کردند.

شهریاری ادامه داد: ثبت‌نام اردو برای دانشجویان پسر تا روز چهارشنبه ادامه دارد و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه خود برای شرکت در اردوها ثبت‌نام کنند. پنج‌شنبه و جمعه 17 و 18 اسفندماه حدود دو هزار نفر به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: از تمام کشور برای شرکت در اردوی راهیان نور به خوزستان سفر می‌کنند. هماهنگی‌های لازم برای اسکان و برگزاری اردوها انجام شده است. اعزام کاروان‌های دانشجویی از سراسر کشور برای شرکت در اردوهای راهیان نور تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha