کمک پنج میلیارد تومانی خیران البرزی به نیازمندان
کد خبر: 3697119
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

کمک پنج میلیارد تومانی خیران البرزی به نیازمندان

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: امسال خیران 18 مرکز نیکوکاری در این استان، پنج میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

محمد محمدی‌فرد در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: ارائه خدمات معیشتی در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان و اعطای سبد کالا به مددجویان و نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران محلات مجموعه‌ای از فعالیت‌های خیریه مراکز نیکوکاری را تشکیل می‌دهد.
وی افزود: با توجه به اینکه معتمدان محلی اشراف کامل و مناسبی بر وضعیت مددجویان و نیازمندان ساکن در محلات دارند، ارائه خدمات به محرومان و امور خیریه با ضریب اطمینان مطلوبی انجام می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به برخی خدمات مؤثر انجام‌شده در مراکز نیکوکاری گفت: به‌عنوان‌مثال در مرکز نیکوکاری روستای رامجین از توابع شهر چهار باغ، به تازگی با مشارکت کمیته امداد و یکی از نیکوکاران همکاری کننده با این مرکز، چهل و نهمین واحد مسکونی به خانواده تحت حمایت این نهاد تحویل شد.
این مسئول، استفاده از ظرفیت فرهنگیان، پزشکان، کسبه، فعالان امور بنایی و ساختمانی، تعمیرکاران تأسیساتی و سایر صنوف در ارائه خدمات رایگان یا با تخفیف ویژه به مددجویان و نیازمندان را ازجمله فعالیت‌های مهم و اثربخش مراکز نیکوکاری برشمرد.
محمدی‌فرد گفت: مراکز نیکوکاری فاطمه الزهراء، رامجین، بانوان نظرآباد، اسلام‌آباد و وحدت به لحاظ میزان فعالیت و جذب کمک‌های خیران به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا پنجم شدند.
انتهای پیام./

captcha