تجلیل از برگزیدگان مسابقه پرسش مهر در گچساران
کد خبر: 3697308
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

تجلیل از برگزیدگان مسابقه پرسش مهر در گچساران

گروه فرهنگی ـ در آئینی از برگزیدگان مسابقه شعار سال و پرسش مهر دوره سوادآموزی در گچساران تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدحمدالله خواهش‌نیک، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 14 اسفندماه در آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقه شعار سال و پرسش مهر دوره سوادآموزی در گچساران، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی شعار سال از کتاب داستان یک زندگی با محتوای تبیین اقتصاد مقاومتی و مسابقه پرسش مهر با محوریت روش‌های انتقاد در جامعه برای سوادآموزان دوره انتقال برگزار شد.
وی افزود: در مسابقه کتابخوانی شعار سال ۴۸۹ نفر و در مسابقه پرسش مهر ۳۹۸ نفر شرکت کردند که در مجموع ۷۸ نفر بعنوان برتر شهرستانی انتخاب شدند.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شهرستان گچساران یکی از شهرستان‌های موفق در این مسابقات است، اضافه کرد:۱۰ نفر برتر نیز به مرحله کشوری معرفی شدند.
همچنین، سیدظهیرالدین پورالحسینی، رئیس آموزش و پرورش گچساران نیز گفت: در ۲ فراخوان کتابخوانی شعار سال و پرسش مهر بیش از ۸۵ درصد سوادآموزان دوره انتقال گچساران شرکت کردند.
وی افزود: آنچه که امروز در عرصه سوادآموزی لازم است سواد مبتی بر فناوری و استفاده از فضا‌های سایبری است.
رئیس آموزش و پرورش گچساران اضافه کرد: اقتصاد مبتنی بر دانش رابطه مستقیم با سواد انسان‌ها دارد و شاخص اصلی توسعه سواد در جامعه است.
پورالحسینی با اشاره به توسعه نظارت‌ها بر امر فعالیت‌های سوادآموزی، بیان کرد: این فعالیت کاری ارزشمند در جهت بهبود کیفیت است.
بنابراین گزارش، مازیار مقیمی، رئیس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش گچساران نیز ابراز کرد:۶۱ کلاس سوادآموزی، ۵ کلاس انتقال و ۴ کلاس تحکیم در گچساران فعال هستند.
وی ابراز کرد: در فراخوان پرسش مهر زینت کریمی‌پور از گچساران بعنوان برتر استانی به مرحله کشوری معرفی و خانم‌ها سرایل فکورمنفرد، زینت کریمی، اکرم پشتیبانی به عنوان ۳ برگزیده استانی و زینب آینه‌دار، رقیه ارشدی، رخشان طاهری، سمانه آذرپندار و فرحناز نارکی به عنوان برتر شهرستانی انتخاب شدند.
رئیس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش گچساران یادآور شد: در مسابقه کتابخوانی شعار سال روح انگیز طاهری، رخشان طاهری و سرایل فکورمنفرد رتبه اول تا سوم شهرستان را کسب کردند.
انتهای پیام

captcha