بازدید رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از ایکنا
کد خبر: 3697405
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

بازدید رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از ایکنا

گروه جامعه ــ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، صبح امروز، 15 اسفندماه از بخش‌های مختلف سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا بازدید کرد.

بازدید رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از خبرگزاری ایکنا

به گزارش خبرگزاری ایکنا؛ حسن پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، سه‌شنبه 15 اسفندماه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و تحریریه ایکنا، از فعالیت‌های این مجموعه قرآنی ابراز خرسندی و قدردانی کرد.

در ادامه این بازدید و در نشست مشترکی که با حضور حسن پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و حمید صابر فرزام، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرمسئول ایکنا برگزار شد، برنامه‌های پیش روی سازمان، تشریح و بر گسترش همکاری‌ها همچون انتشار نشریه مشترک، پوشش رسانه‌ای اربعین و ... تاکید شد.

پلارک در این دیدار با بیان این که ستاد بازسازی عتبات هم همچون خبرگزاری ایکنا در سال 82 تاسیس شده است، گفت: ما توفیق خدمت به اهل بیت(ع) و عتبات مقدسه را با هیچ جایگاهی عوض نمی‌کنیم و در این راه خوشحال می‌شویم تا از همکاری‌های مجموعه قرآنی ایکنا که تا به حال نمی‌دانستم اینقدر وسعت فعالیت دارد، استفاده کنیم.

لازم به ذکر است که فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال‌های اخیر موجب افزایش چند برابری میزبانی از زائران عتبات، دفع خطر اختلافات مذهبی در امت اسلامی و تضعیف داعش بوده است.

گزارش تصویری این بازدید را اینجا ببینید.

انتهای پیام/

captcha