اجرای طرح «یک دانشجو، یک خیّر» در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)
کد خبر: 3697436
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

اجرای طرح «یک دانشجو، یک خیّر» در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)

گروه اجتماعی - کانون خیریه «آرزوی لبخند» دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) به منظور کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت، طرح یک دانشجو، یک خیّر را اجرا می‌کند.

علیرضا نصیری، مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، گفت: کانون خیریه «آرزوی یک لبخند» یکی از کانون‌های فرهنگی معاونت فرهنگی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) است که با اجرای برنامه‌های مختلفی به خانواده‌های مستمندان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه طرح یک دانشجو یک خیّر نیز از سری برنامه‌های این کانون است، اظهار کرد: هر دانشجو 10 هزار تومان برای خانواده‌های بی‌بضاعت به این کانون پرداخت می‌کند و در نهایت بسته اقلام خوراکی در قالب برنج، ماکارونی، روغن و ... تهیه شده و در اختیار خانواده‌‌های بی‌بضاعت قرار می‌گیرد.

نصیری با اشاره به اینکه با خیران نیز هماهنگ شده تا گوشت گرم تازه نیز به این بسته اقلام خوراکی اضافه شود، گفت: این کار با همکاری دانشگاه علوم اسلامی رضوی و معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: در تلاشیم تا بسته اقلام خوراکی برای 300 خانواده حاشیه شهر فراهم کنیم، علاوه بر این، کانون آرزوی لبخند با اجرای دو طرح نذر کتاب، به منظور استفاده کتاب‌های فرهنگی در مدارس حاشیه شهر و تهیه پوشاک و پتو برای زلزله‌زدگان کرمانشاه تاکنون اقدامات خوبی را در راستای محرومیت‌زدایی از مردم انجام داده است.

مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) عنوان کرد: 10 تا 25 اسفندماه مهلت جمع‌آوری اقلام مورد نیاز است و هفته آخر اسفندماه نیز این اقلام به دست خانواده‌های بی‌بضاعت سطح شهر می‌رسد.

انتهای پیام

captcha