برگزیدگان مسابقات ملی قرآن امارات تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3697446
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

برگزیدگان مسابقات ملی قرآن امارات تجلیل می‌شوند

گروه بین‏‌الملل ـ آیین تجلیل از نفرات برتر نوزدهمین دوره رقابت‌های سراسری قرآن امارات موسوم به مسابقات «شیخه هند بنت مکتوم» در بخش آقایان، عصر امروز 15 اسفندماه پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

پایان نوزدهمین مسابقات قرآنی «شیخه هند بنت مکتوم» امارات

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری alkhaleej.ae؛ این مراسم عصر امروز (15 اسفندماه) به همت مؤسسه جایزه بین‌المللی قرآن دبی برگزار می‌شود و نفرات برتر بخش آقایان این دوره از رقابت‌ها تجلیل می‌شوند.

همچنین، آیین تجلیل از برگزیدگان این مسابقات در بخش بانوان نیز فردا(16 اسفندماه) در مقر انجمن «نهضت» بانوان دبی برگزار خواهد شد و اسامی نفرات برتر در این مراسم اعلام و تجلیل خواهند شد.

ابراهیم محمد بوملحه،  مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و انسانی و رئیس ستاد برگزارکننده مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی، در این باره گفت: در مرحله نهایی نوزدهمین دوره مسابقات ملی قرآن «شیخه هند بنت مکتوم»،  66 نفر در بخش آقایان و 78 نفر در بخش بانوان و 19 شرکت‌کننده معلول به رقابت پرداختند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در 8 بخش حفظ کل قرآن، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء ویژه شهروندان اماراتی، حفظ 5 جزء ویژه کودکان خارجی مقیم امارات(گروه سنی زیر 10 سال)، حفظ 3 جزء ویژه شهروندان اماراتی(گروه سنی زیر 10 سال)، حفظ جزء 30 ویژه تازه‌مسلمانان و حفظ جزء 30 ویژه معلولان ذهنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان، از نفرات برتر رشته‌های مختلف با اهدای جوایز و اعطای گواهی تقدیر به عمل خواهد آمد.

یادآوری می‌شود، نوزدهمین مسابقات قرآنی «شیخة هند بنت مکتوم» امارات، شنبه(21 بهمن‌ماه) آغاز شد و چهارشنبه (9اسفندماه) به کار خود پایان داد.

 انتهای پیام

captcha