باشگاه خبرنگاران نمازی راه اندازی می‌شود/ برگزاری دوره‌های تخصصی نماز برای خبرنگاران
کد خبر: 3697468
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
سقاچی:

باشگاه خبرنگاران نمازی راه اندازی می‌شود/ برگزاری دوره‌های تخصصی نماز برای خبرنگاران

گروه اجتماعی ـ قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس از راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران نمازی در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تبلیغ دین اشاره کرد و گفت: «معظم‌له فرمودند تبلیغ ریشه قرآنی دارد، کاری نیست که ما آن را اختراع کرده باشیم یا از کسی در دنیا گرفته باشیم». آیه 39 سوره احزاب، آیه 67 سوره مائده  و آیه 62 سوره اعراف بر این مطلب اذعان دارد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری اجلاس نماز و فضای مجازی در سال جاری و لزوم توجه بیش از پیش به عرصه خبر و رسانه و تبلیغات گفت: ابزارهای تبلیغاتی تنوع پیدا کرده و ما نباید صرفاً به ابزارهای قدیمی بسنده کنیم، بلکه باید اهتمام خود را جهت گسترش فضاهای اثباتی نمازی با تمامی ابزارهای روز مصروف کنیم.
سقاچی ادامه داد: شیاطین و گمراهان عالم تمام توان خود را جهت حذف، ایجاد شبهه و کمرنگ کردن دین خدا و به‌خصوص نماز به‌عنوان رکن رکین خیمه اسلام به‌کار گرفته‌اند و بر هر مسلمانی واجب است در این اوضاع و احوال درحد توان خود به یاری دین مبین برخیزد.
وی، گسترش کار جمعی و تشکیل شبکه‌های اجتماعی دینی هدفمند را یکی  دیگر از ضرورت‌های جهان امروز دانست و گفت: در حوزه اقامه نماز بحمد الهی کارهای بسیاری صورت گرفته و افراد دغدغه‌مندی در سراسر کشور با کمترین هزینه‌های مالی مشغول به فعالیت خالصانه در این عرصه هستند، اما همان‌گونه که ولی فقیه زمان در پیام خود به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز فرمودند: «باید اعتراف کنیم که حق این فریضه الهی که درمان دردهای عمده فردی و اجتماعی ما است، ادا نشده است».
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس ادامه داد: به‌همین منظور در راستای تحقق فرمایشات معظم‌له و ادای وظیفه دینی و شرعی خود، اولین باشگاه خبرنگاران نمازی در سطح کشور در استان فارس راه‌اندازی می‌شود.
وی با دعوت از عموم علاقه‌مندان اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آشنایی با مفاهیم عمومی و تخصصی نماز ویژه خبرنگاران، اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات و ارگان‌های دولتی و خصوصی، تشکیل بانک اطلاعاتی خبرنگاران نمازی، راه‌اندازی سایت نمازنیوز، اطلاع‌رسانی گسترده‌تر فعالیت‌ها و مطالبات مرتبط با حوزه اقامه نماز، از جمله برنامه‌های این باشگاه خواهد بود که در سه ماهه اول سال جدید افتتاح می‌شود.
قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس از عموم علاقه‌مندان به عضویت و کسب اطلاع در این خصوص دعوت کرد به سایت ستاد اقامه نماز استان فارس به آدرس www.fars.namaz.ir  مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha