برپایی مراسم اعتکاف در 150 مسجد خراسان‌شمالی
کد خبر: 3697511
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

برپایی مراسم اعتکاف در 150 مسجد خراسان‌شمالی

گروه فعالیت های قرآنی-معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از برپایی مراسم اعتکاف در 150 مسجد استان خبر داد.

حجت الاسلام بابا محمد ایزانلو، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، در گفت و گو با ایکنا، شعبه خراسان‌شمالی اظهارکرد: افراد می توانند برای ثبت نام در مراسم پر فیض اعتکاف از 25 اسفند ماه تا 9 فروردین ماه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اعتکاف از 11 تا 13 فروردین ماه برپا می شود، افزود: افراد برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی  etekaf.tebyan-boj.irمراجعه کنند.

ایزانلو با اشاره به استفاده از ظرفیت 150 مبلغ در مراسم اعتکاف، ادامه داد: برخی از این روحانیون بومی و تعدادی هم از مشهد و قم اعزام می‌شوند.

وی با تاکید بر اتینکه همواره تعداد خواهران در مراسم اعتکاف از برادران بیشتر بوده است، عنوان کرد: پیش بینی می شود در مراسم اعتکاف بیش از 17 هزار نفر در استان شرکت کنند.

ایزانلو عنوان کرد: برپایی حلقه های صالحین، پاسخگویی به سوالات شرعی، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری دعاهای وارده (ام داوود) و مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع) و وفات حضرت زینب (س) از مهمترین برنامه های مراسم پرفیض اعتکاف است.

انتهای پیام.

captcha