درختکاری قرآن‌آموزان مؤسسه بشری‌دیر آبدان
کد خبر: 3697602
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

درختکاری قرآن‌آموزان مؤسسه بشری‌دیر آبدان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مربیان‌ و قرآن‌آموزان مؤسسه قرآنی بشری دیر آبدان استان بوشهر در روز درختکاری، برای حفاظت از محیط‌ زیست به کاشت نهال اقدام کردند.

درختکاری قرآن‌آموزان مؤسسه بشری‌دیر آبدان

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه بشری‌دیر در مناسبت‌های مختلف اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوع مذهبی - فرهنگی می‌کند.
آسیه ابراهیمی‌وقار، مدیر مؤسسه با توضیح اینکه مجموعه‌اش جدای از فعالیت‌های آموزشی عمومی قرآن، در مناسبت‌های مختلف دینی و ملی به برگزاری مراسم‌ مرتبط می‌پردازد، گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و 15 اسفندماه به‌عنوان روز درختکاری، مربیان و قرآن‌آموزان مؤسسه هر سال به کاشت نهال می‌پردازند؛ چراکه درختکاری از سنت‌های حسنه اسلامی است و در حدیث‌های متعدد به کاشت و رسیدگی به آن سفارش شده و از طرفی به احیاء و سلامت محیط زیست و اکولوژی کمک می‌کند.
وی در جواب به این سؤال که مؤسسه‌شان با چه مشکلاتی مواجه است، گفت: با اینکه شهرداری قطعه زمینی را به مؤسسه اهداء کرده اما به‌دلیل مشکلات مالی قادر به ساخت ساختمان در آن نیستیم و این کمک نیکوکاران را می‌طلبد و در حال حاضر در مکانی استیجاری به برگزاری کلاس‌ها می‌پردازیم.
یادآور می‌شود، مؤسسه بشری‌دیر آبدان به نشانی بوشهر، دیر، آبدان، خیابان سیداحمد خمینی، کوچه اول، سمت چپ واقع شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از فعالیت‌های این مجموعه با شماره تلفن‌های 35452091 و 09193503694 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

captcha