تجلیل از بانوان برگزیده جایزه قرآنی «رأس‌الخیمه»
کد خبر: 3697695
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
توسط وزارت فرهنگ و توسعه دانش امارات انجام شد؛

تجلیل از بانوان برگزیده جایزه قرآنی «رأس‌الخیمه»

گروه بین‌الملل ـ آیین تجلیل از برگزیدگان هجدهمین دوره مسابقات ملی قرآن امارات جایزه «رأس‌ الخیمه» در بخش بانوان در سالن آمفی تئاتر وزارت فرهنگ و توسعه دانش امارات در شهر «رأس الخیمه» برگزار شد.

 بانوان برگزیده جایزه قرآنی «رأس‌الخیمه» امارات تجلیل شدند

به گزارش ایکنا به نقل از به نقل از خبرگزاری رسمی امارات(WAM)؛  در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در بخش بانوان که دی‌ماه سال جاری برگزار شد، 787 نفر به رقابت پرداختند که در نهایت 172 شر‌کت‌کننده در رشته‌های مختلف به مرحله نهایی راه یافتند.

مرحله نهایی این دوره از مسابقات در بخش بانوان نیز بهمن‌ماه سال جاری با حضور شرکت‌کنندگان بومی و ملیت‌های مختلف مقیم این کشور و در رده‌های سنی مختلف برگزار شد كه در نهایت برگزیدگان رشته‌های مختلف معرفی و آیین تجلیل از آن‌ها دیروز(15 اسفندماه) برگزار شد.

رابعه علی منصوری، عضو کمیته عالی برگزاری این مسابقات ضمن تبیین تلاش‌های این کمیته برای برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این کمیته اهتمام ویژه‌ای به برگزاری مسابقات قرآن ویژه بانوان و ایجاد فضای سالم رقابتی در این زمینه دارد.

جایزه «رأس‌الخیمه» یکی از مهم‌ترین رویداد قرآنی در کشور امارات است که هجدهمین دوره آن در مسجد «شیخ زاید» شهر رأس‌الخیمه و با همکاری دفتر اداره کل اوقاف و امور اسلامی و اوقاف امارات و حمایت «شیخ سعود بن صقر قاسمی»، حاکم رأس‌الخیمه برگزار شد. رأس‌الخیمه، یکی از شهرها و شیخ‌نشین‌های هفت‌گانه امارات متحده عربی است که در ساحل خلیج فارس قرار دارد.

انتهای پیام

captcha