مهلت ارسال اثر به همایش اقتصاد مقاومتی و مقام سازی فرهنگی تا پایان اسفند تمدید شد
کد خبر: 3697734
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

مهلت ارسال اثر به همایش اقتصاد مقاومتی و مقام سازی فرهنگی تا پایان اسفند تمدید شد

گروه فرهنگی-رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی از تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه همایش اقتصادمقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی تا پایان اسفند ماه امسال خبر داد.

هاشم شیرازیان، رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در گفت و گو با ایکنا، شعبه خراسان‌شمالی، اظهارکرد: پیش از این مهلت ارسال اثر به دبیرخانه همایش اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی براساس سبک زندگی امام سجاد (ع) تا 12 اسفند ماه بود که این مهم تا 29 اسفند ماه سال جاری تمدید شده است.

وی با اشاره به برپایی این همایش در دو بخش پژوهشی و اینفوگرافی، افزود: تولید و اشتغال در سیره امام سجاد (ع)، تاثیر قناعت و ساده‌زیستی در اقتصاد مقاومتی، شیوه‌های مدیریت اقتصادی و تاثیر رزق حلال در فلاح فرهنگی و اقتصادی در سیره امام سجاد (ع) از محورهای این همایش است.

شیرازیان ادامه داد: حقوق متقابل فرد و اجتماع از منظر امام سجاد(ع)، تربیت خانواده متعالی از منظر امام سجاد(ع)، مبارزه با مظاهر فساد در سیره امام سجاد(ع)، تبیین شاخصه‌های حکومت دینی استکبار ستیزی در سیره امام سجاد(ع)، شیوه‌های تبلیغاتی در سبک زندگی امام سجاد(ع)، تبیین ارزش‌های اسلامی در ادعیه از منظر امام سجاد(ع)، نقش دعا در سعادت انسان از منظر امام سجاد(ع) و حقوق متقابل مسجد و خانواده از مهمترین محورهای موضوع سبک زندگی فرهنگی و اجتماعی است.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه این همایش در اردیبهشت ماه سال آینده، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود به دبیرخانه همایش در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و یا به آدرس الکترونیکی dkm.khn@gmail.com ایمیل کنند.

captcha