مدارس حوزوی استان مرکزی میزبان شهدای گمنام می‌شوند
کد خبر: 3697881
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

مدارس حوزوی استان مرکزی میزبان شهدای گمنام می‌شوند

گروه معارف- مسئول امور طلاب و روحانیون حوزه علمیه برادران استان مرکزی گفت: جانمایی محل دفن شهدای گمنام از نیمه دوم فروردین سال آینده در مدارس حوزوی استان انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام سهیل جعفری، مسئول امور طلاب و روحانیون حوزه علمیه برادران استان مرکزی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: پیرو ابلاغ ستاد امور طلاب، مدارس حوزه علمیه استان میزبان شهدای گمنام می‌شوند، طبق این بخشنامه جانمایی مدارس از نیمه دوم فروردین سال آینده با حضور نماینده‌ای از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: قرار بود نیمه اول اسفندماه یکی از شهدای گمنام در مجتمع حوزوی خاتم الانبیاء(ص) اراک به خاک سپرده شود که با جانمایی موافقت نشد، هدف ما از میزبانی شهدا در حوزه علمیه حفظ احترام و شأن شهدا به طور کامل است.
حجت‌الاسلام جعفری افزود: مجتمع حوزوی خاتم الانبیاء(ص) اراک و القائم محلات درخواست میزبانی شهدای گمنام را دارند که جانمایی این دو به زودی انجام می‌شود. در شهرستان‌های شازند، ساوه، تفرش و آشتیان، حوزه‌های علمیه بسیاری قوی داریم که ممکن است با نظر کارشناس شرایط میزبانی شهدا را داشته باشند. بررسی وضعیت جانمایی در مدارس علمیه استان انجام خواهد شد و در هر یک از شهرستان‌ها که این ظرفیت وجود داشته باشد یک شهید دفن می‌شود./انتهای پیام

captcha