شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند
کد خبر: 3698031
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
فرماندار املش:

شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند

گروه اجتماعی: محمودی با بیان اینکه شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند، گفت: مسئولان برای انجام وظایف خود محتاج دعای خانواده شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، یونس محمودی، فرماندار شهرستان املش امروز، 16 اسفند در دیدار با خانواده های معظم شهدا، ضمن قدردانی از صبر، مقاومت و صبوری این عزیزان، اظهار کرد: همواره مدیون ایثار و از جان ‌گذشتگی شهدا و ایثار و فداکاری خانواده معظم ایشان هستیم که پس از شهدا در مسیر شهدا قرار گرفتند و الگوی ایثار و استقامت شدند.

وی با بیان اینکه شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند، گفت: شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم راهی را انتخاب کردند که به نابودی رژیم طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی، سپس تثبیت و تداوم انقلاب منجر شد و امروز همه باید ادامه  دهنده راه آنان و پاسدار آرمان‌هایشان باشیم.

این مقام مسئول، با بیان اینکه مسئولان برای انجام وظایف خود محتاج دعای خانواده شهدا هستند، خاطرنشان کرد: شهدا برای دفاع از حریم دین و اسلام از جان خود گذشتند تا این ارزش‌ها و آرمان‌ها پایدار باقی بماند و ما هم موظفیم فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کنیم.

captcha