چهارمین جشنواره «رویش» دانشگاه مازندران به کار خود پایان داد
کد خبر: 3698082
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

چهارمین جشنواره «رویش» دانشگاه مازندران به کار خود پایان داد

گروه فرهنگی- چهارمین جشنواره فرهنگی هنری و مذهبی «رویش» دانشگاه مازندران 16 اسفند ماه 96 در دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا از مازندران، چهارمین جشنواره فرهنگی هنری و مذهبی «رویش» دانشگاه مازندران که از 12 اسفند ماه 96 کار خود را آغاز کرد 16 اسفند ماه با برگزاری مراسم اختتامیه در دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران به کار خود پایان داد.
حیدر جانعلی زاده معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه مازندران در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن گفت: این جشنواره تحت عنوان رویش، فرصتی برای شکوفایی و جهت‌دهی به استعدادهای هنری و فرهنگی دانشجویان و شناسایی هنرمندان جوان و متعهد بسیاری از طریق این جشنواره است.
وی افزود: با برگزاری این جشنواره در سطح دانشگاه فضای دانشگاه به فضایی پر از امید مبدل می‌شود و زمینه توانمندی و فعالیت های دانشجویی ترغیب و دانشجویان همکاری و تعامل سازنده را تجربه و تمرین کرده، تا اینکه زمینه حضور خود را در جشنواره های ملی آماده سازند.
محسن سپاسی دبیر چهارمین دوره جشنواره فرهنگی هنری و مذهبی دانشگاه مازندران در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره مازندران با اشاره به این مطلب که جشنواره با رنگ و بوی دیگر و پر بار تر نسبت به سال گذشته در مازندران برگزار شد، گفت: از ویژگی‌های چهارمین دوره جشنواره فرهنگی هنری و مذهبی امسال این بود که دو جشنواره تئاتر با عنوان تئاتر تک جوانه در بخش‌های نمایشنامه نویسی و اجرای نمایش تک نفره و جشنواره فیلم تحت عنوان جشنواره فیلم اسمان از سوی کانون‌های تئاتر و فیلم عکس در ردل جشنواره گنجانده شده بود که امسال حال و هوای دیگری در برگزاری جشنواره بخشیده بود.
وی ضمن تقدیر از پوشش خبری و رسانه‌ای توسط خبرگزاری‌های ایکنا، ایسنا و صدا سیما افزود: در این دوره جهت داوری جشنواره های تئاتر و فیلم با دعوت از اساتید و هنرمندان کشوری و استانی بهره‌مند شدیم که با حضور این اساتید کارگاه‌های آموزشی نمایشنامه نویسی و فیلم هم برگزار شد.
در ادامه این جشنواره با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیر و کارشناسان فرهنگی دانشگاه مازندران ازکانون‌های برتر، فعالان دانشجوی در جشنواره، نفرات برتر در جشنواره تئاتر در رشته‌های نمایش نامه نویسی، تئاتر و فیلم با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر

چهارمین جشنواره «رویش» دانشگاه مازندران  به کار خود پایان داد

چهارمین جشنواره «رویش» دانشگاه مازندران  به کار خود پایان داد

چهارمین جشنواره «رویش» دانشگاه مازندران  به کار خود پایان داد

چهارمین جشنواره «رویش» دانشگاه مازندران  به کار خود پایان داد

 

captcha