بررسی وضعیت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی/ حضور 9 وزیر در بهارستان
کد خبر: 3698219
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
دستورکار کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته آتی/

بررسی وضعیت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی/ حضور 9 وزیر در بهارستان

گروه اقتصاد ــ دستورکار جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده منتشر شد که بر این اساس ۹ وزیر برای پاسخ به سوالات و ارائه گزارش به نمایندگان در مجلس حضور پیدا می‌کنند.

جمعه///بررسی وضعیت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی/ حضور 9 وزیر در بهارستان

به گزارش ایکنا، دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی از تاریخ شنبه 19 اسفند ماه تا چهارشنبه 23 اسفند ماه سال 1396 منتشر شد، که بر این اساس وزرای آموزش و پرورش، اقتصاد، نیرو، نفت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر کشور، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دادگستری، در مجلس حضور پیدا خواهند کرد تا به سوالات و ابهامات پیرامون حوزه‌های تخصصی خود پاسخ و گزارشاتی به نمایندگان ارائه دهند.

بررسی لایحه ساماندهی سهام عدالت در دستور کار کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی قرار دارد.

کارگروه اقتصاد مقاومتی کمیسیون اقتصادی مجلس در روز دوشنبه 21 اسفندماه، در خصوص آخرین وضعیت اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی جلسه خواهد گذاشت.

بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص طرح اصلاح قانون بودجه سال 1397 کل کشور (اعاده شده از سوی شورای نگهبان) و رسیدگی به لایحه ساماندهی سهام عدالت، در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه مجلس قرار دارد.

استماع گزارش ریاست سازمان حج و زیارت در خصوص برنامه‌های حج تمتع سال 1397، از دستور کارهای کمیسیون فرهنگی مجلس در هفته آینده است.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز در روز سه‌شنبه، جمع بندی اقدامات صورت گرفته در طول سال و برنامه‎های آتی را در دستور کار دارد.

متن کامل دستورکار کمیسیون‌های تخصصی مجلس را اینجا مشاهده کنید.

انتهای پیام

captcha