بررسی «جایگاه زن در اسلام» در تیساید انگلیس
کد خبر: 3698414
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

بررسی «جایگاه زن در اسلام» در تیساید انگلیس

گروه بین الملل ـ دانشگاه تیساید (Teesside) در شهر میدلزبورو (Middlesbrough) در شمال شرقی انگلیس همایشی را با عنوان «جایگاه زن در اسلام» برای معرفی زنان مسلمان، زندگی و عقاید آن‌ها برگزار می کند.

همایش جایگاه زن در اسلام در دانشگاه تیساید انگلیس / انگلیسیبه گزارش خبرگزاری ایکنا به نقل از پایگاه خبری henorthernecho.co.uk؛ مرکز تنوع اسلامی شهر میدلزبورو این همایش را که ویژه بانوان است، شنبه (19 اسفند) ساعت 12 الی 4 بعد از ظهر به وقت محلی برگزار می‌کند.


هدف از برگزاری این همایش بررسی حجاب، حقوق زنان و بانوان تازه مسلمان است.


نعله رحمان، از اعضای مرکز تنوع اسلامی میدلزبورو اظهار امیدواری کرد این همایش به تغییر اذهان در مورد بانوان مسلمان منجر شود. 

وی گفت: از آنجایی که به طور مداوم وقایع نژادپرستانه و جرایم ناشی از نفرت علیه بانوان مسلمان گزارش می شود، با برگزاری این همایش قصد داریم موانع را برداشته و شناخت از بانوان مسلمان را افزایش دهیم.


وی با بیان اینکه تصورات نادرست رسانه‌ها از اسلام تاثیر منفی روی اذهان مردم گذاشته، افزود: برخی از بانوان مسلمان حوادثی از پرتاب سنگ به دختران 9 و 10 ساله خود گزارش می دهند و هنوز تصورات منفی زیادی در جامعه نسبت به مسلمانان وجود دارد.
انتهای پیام



captcha