«هفت روز، هفت ساعت» نوروز از شبکه افق پخش می‌شود
کد خبر: 3698502
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

«هفت روز، هفت ساعت» نوروز از شبکه افق پخش می‌شود

گروه هنر ــ مجموعه فیلم - مسابقه «هفت روز، هفت ساعت» ساخته سعید ابوطالب با حضور بازیگران ایرانی و لبنانی، نوروز امسال از شبکه افق پخش می‌شود.

«هفت روز، هفت ساعت» نوروز از افق پخش می‌شود
 
سعید ابوطالب کارگردان مجموعه فیلم ـ مسابقه «هفت روز، هفت ساعت» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا درباره این برنامه گفت: این مجموعه را من به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری تهیه کرده‌‌ام. تصویربرداری این کار اخیراً به پایان رسیده و هم‌اکنون تدوین آن در حال انجام است تا این کار برای پخش نوروزی آماده شود.

وی افزود: این مجموعه در ایران و لبنان جلوی دوربین رفته و هدف از تولید آن  افزایش وحدت و همگرایی میان مسلمانان دو کشور است. در این فیلم ـ مسابقه از بازیگران ایرانی و لبنانی استفاده شده است. لادن مستوفی، علی رام نواریی، امیرحسین رستمی، لیندا کیانی، الناز حبیبی و حمید حامی هنرمندان حاضر در این برنامه هستند.

ابوطالب ادامه داد: این برنامه با حمایت شبکه افق تولید شده و قرار است از همین شبکه روی آنتن رود، اما بازپخش آن از یکی از شبکه‌های سراسری سیما پخش می‌شود. این فیلم ـ مسابقه در 15 قسمت تولید شده و قسمت نخست آن نیز از اول فروردین پخش شود.

این کارگردان در پایان تاکید کرد: نکته جالب اینجاست در طول برگزاری این مسابقه شرکت‌کننده و تماشاگر با بسیاری از نکات ملی، دینی، بومی شهرهای مختلف ایران و لبنان آشنا می‌شود. این برنامه جدا از سرگرمی که بخشی از هدف ما را در برمی‌گیرد در تلاش است تا اطلاعات دقیقی را به مخاطب منتقل کند.
 
 
 
انتهای پیام
captcha