تجلیل از خدمات قرآني حجت‌الاسلام محمد‌مهدی نجفی‌نيا
کد خبر: 3698524
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

تجلیل از خدمات قرآني حجت‌الاسلام محمد‌مهدی نجفی‌نيا

گروه اجتماعی ــ كاروان سفيران قرآني كريمه 19 اسفند با حضور در محفل انس با قرآن مسجد محمديه خيابان چهارمردان از تلاش ها و خدمات قرآني حجت الاسلام محمد مهمدي نجفي نيا تجليل كردند.

به گزارش ایکنا از قم؛ کاروان سفيران قرآني كريمه 19 اسفند در محفل انس با قران كريم مسجد محمديه واقع در كوچه چهل خيابان چهارمردان شركت كرده و اين محفل معنوي را با پرچم گنبد حرم حضرت معصومه(س) متبرك كردند.

تجليل از خدمات حجت الاسلام و المسلين محمد مهدي نجفي نيا از اساتید پیشکسوت قرآنی به خاطر سال ها تلاش برای آموزش و ترويج قرآن كريم و معارف عترت با اهدا لوح و هدايايي از سوي حرم مطهر حضرت معصومه(س) و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم تجليل شد.
در محفل امشب حجت الاسلام والمسلمین سید جواد عظیمی رئیس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شفیعی مشاور قرآنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایندگی از مدیرکل این اداره کل، حجت‌الاسلام سید احمد مشرف مدیر معارف قرآن و عترت حرم حضرت معصومه (س)، سید مصطفی میر عرب مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل و دبیر ستاد هفته قرآن و عترت و جمعی از فعالان برجسته قرآنی وقاریان و حافظان نوجوان و جوان و خادمان مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر حضرت معصومه (س) حضور داشتند.
گفتني است كاروان سفيران كريمه در هفته قرآن و عترت با حضور در محافل با سابقه انس با قرآن كريم در سطح شهر از خدمات پيشكسوتان و اساتید برجسته اين محافل تجليل و هدايايي به رسم يادبود به قرآن اموزان اهدا كردند.

انتهای پیام

captcha