تقدیر از اساتید و مربیان کانون 14 معصوم(ع) مهد قرآن استان تهران
کد خبر: 3698590
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

تقدیر از اساتید و مربیان کانون 14 معصوم(ع) مهد قرآن استان تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طی مراسمی از اساتید و مربیان کانون 14 معصوم(ع) مهد قرآن استان تهران تجلیل شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن زهرا نادری(تاجیک)، مدیر کانون چهارده معصوم(ع) واحد خواهران مهد قرآن استان تهران از برگزاری آئین جشن سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و تقدیر از اساتید و مربیان قرآن این مرکز خبر داد.
وی ادامه داد: تلاوت قرآن توسط محمد مهاجر، نونهال حافظ قرآن، مدیحه‌سرایی رجبی، ذاکره اهل‌ بیت(ع) و سخنرانی پرهیزکار، بانوی مبلّغ حوزه از برنامه‌های این مراسم بود که در پایان از 23 استاد و مربی قرآن تجلیل شد.
کلاس‌های آموزشی کانون چهارده معصوم(ع) واحد بانوان شامل تجوید، حفظ، مفاهیم و تدبر قرآن کریم و معارف اهل‌ بیت(ع) است که در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 14 تا 18 در خیابان خراسان، بعد از لرزاده، جنب مسجد آیت‌الله فومنی، ساختمان مرکزی مؤسسه مهد قرآن تشکیل می‌شود. اساتید و مربیان قرآن این کانون که اکثر از حفاظ کل و کارشناسان قرآن هستند بدون دریافت هزینه به صورت رایگان حافظان قرآن را تحت آموزش دارند.
همچنین رشد و شکوفایی بیش از یکصد حافظ کل قرآن که اکنون از اساتید، کارشناسان حوزه علوم قرآنی کشور هستند از جمله افتخارات کانون 14 معصوم (ع) واحد خواهران مهد قرآن استان تهران هستند.
همچنین در خبر دیگری از مهد قرآن آمده است؛ زینب کریمی، مدیر مهد قرآن شکوفه‌های شعبه دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن از برگزاری دو واحد درسی ـ آموزشی مناسبت‌های روز درختکاری و احسان و نیکوکاری جهت نونهالان 3 تا 6 ساله در این مرکز خبر داد.
وی افزود: با دعوت دو کارشناس و مربی، ارزش و اهمیت کاشت و نگهداری درختان به سلامت محیط زیست و مفهوم احسان و نیکوکاری در آموزه‌های قرآنی و احادیث از امامان معصوم(ع) به نونهالان آموزش داده شد.
بنابر این گزارش در پایان واحد درسی ـ آموزشی، این نونهالان با کشیدن نقاشی احساس خود را با زبان هنر ابراز کردند.
همچنین مهد قرآن شکوفه‌ها تحت پوشش دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن است که نونهالان 3 تا 6 سال در قالب چهار ترم سه ماهه و آموزش پیش‌دبستانی را در یک سال تحصیلی از مهر تا خردادماه تحت آموزشی هستند. شعبه مرکز مهد قرآن شکوفه‌ها در میدان خراسان، خیابان خراسان، بعد از لرزاده، روبروی مسجد آیت‌الله فومنی واقع است.
انتهای پیام

captcha