230 زائر عباس‌آبادی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
کد خبر: 3698632
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

230 زائر عباس‌آبادی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

گروه فرهنگی: مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عباس آباد، گفت: 230 زائر سرزمین‌های نور در قالب 5 اتوبوس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فاضل‌لی صدیقی‌پو، مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عباس آباد از اعزام 230 نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: این تعداد در قالب 5 اتوبوس شامگاه جمعه 18 اسفند ماه از سپاه عباس‌آباد حرکت کردند.

وی  با اشاره به حضور خانواده‌های شهدای شهرستان عباس آباد در این مرحله از اعزام، افزود: دو اتوبوس آقایان برادر و سه اتوبوس بانوان جهت بازدید از سرزمین های نور اعزام شدند.
صدیقی‌پور مدت این سفر زیارتی را 5 روزه اعلام کرد و افزود: قرار است در این مرحله از اعزام از مناطق عملیاتی اندیمشک، فتح المبین، جاده اهواز ـ خرمشهر، هفت تپه، شوش دانیال، یادمان شهدای گمنام شهید محمودوند، پاسگاه زید، شلمچه، اروندکنار،مسجد جامع خرمشهر، هویزه و دهلاویه بازدید به عمل آید.
وی همچنین برگزاری رزم شبانه توسط بسیجیان عباس آبادی را یکی از برنامه های سفر اعلام کرد و گفت: حضور راویان دفاع مقدس، روحانیون و خادمین شهدا بر معنویت برنامه های این سفر افزوده است.
مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس عباس آباد از اعزام دانش آموزان دختر و پسر این شهرستان در دو ماهه اخیر خبر داد و اظهار کرد: این اعزام‌ها در دو مرحله انجام شد که تعداد 136 پسر دانش آموز و 88 دختر دانش آموز به سرزمین‌های نور اعزام شدند.
وی افزود: 185 نهال به نیت شهدای عباس آباد در هفته درختکاری غرس و در اقدامی نو تصاویر 185 شهید به صورت پلاک به درختان نصب شد.

انتهای پیام

captcha