شاخص‌های تحول دیجیتال در بخش‌های مختلف کشور تبیین و اعلام می‌شود
کد خبر: 3698914
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
آذری جهرمی در صفحه خود در اینستاگرام نوشت؛

شاخص‌های تحول دیجیتال در بخش‌های مختلف کشور تبیین و اعلام می‌شود

گروه شبکه اجتماعی ــ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: بنا بر مصوبه شورای عالی اشتغال و دستور رئیس جمهور، برای رسیدن به اهداف ایجاد اشتغال در بخش فن‌آوری اطلاعات و رشد بهره‌وری در کشور، مقرر شد شاخص‌های تحول دیجیتال در بخش‌های مختلف کشور تبیین و اعلام شود.

شاخص‌های تحول دیجیتال در بخش‌های مختلف کشور تبیین و اعلام می‌شود 

به گزارش ایکنا؛ محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: یکی از دستآوردهای توسعه فناوری اطلاعات در کشور، ایجاد اشتغال برای جوانان فرهیخته کشور است. کارآفرینان کشور نیازمند بازارهای مناسب برای محصولات خود هستند و هدفگذاری و برنامه ریزی دولتها برای رسیدن به شاخصهای تحول دیجیتال، زمینه ساز ایجاد بازار برای این فعالان محسوب می‌شود.

بنا بر مصوبه شورای عالی اشتغال و دستور رئیس محترم جمهور، برای رسیدن به اهداف ایجاد اشتغال در بخش فن‌آوری اطلاعات و رشد بهره‌وری در کشور، مقرر شد شاخصهای تحول دیجیتال در بخشهای مختلف کشور تبیین و اعلام شود.

برای پیگیری این مهم، امروز مهمان وزرای محترم بهداشت و نیرو بودم و مقرر شد کارگروههای تشکیل شده مشترک، شاخص‌های تحول دیجیتال در بخش‌های سلامت و انرژی را حداکثر تا پایان اردیبهشت تهیه و اعلام نمایند. در حال حاضر تدوین سند مشترک تحول دیجیتال در بخش کشاورزی به اتمام رسیده که به زودی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

captcha