مؤسسه «شکوفه‌های انتظار»؛ مجری برپایی بخش شفاهی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3698918
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

مؤسسه «شکوفه‌های انتظار»؛ مجری برپایی بخش شفاهی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه شکوفه‌های انتظار در شهر تهران مجری بخش شفاهی رشته حفظ کل آزمون حفظ و مفاهیم قرآن شد.

نسرین زادمهر، مدیر مؤسسه شکوفه‌های انتظار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: بخش شفاهی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در رشته حفظ کل ویژه بزرگسالان به مجری‌گری این مجموعه از عصر امروز، 20 اسفندماه در بخش آقایان آغاز شد.
وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در بخش شفاهی راه‌یافتگان بخش کتبی بودند که 10 اسفندماه طی مرحله نخست آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن توانستند حد نصاب لازم را کسب کنند.

مؤسسه «شکوفه‌های انتظار»؛ مجری بخش شفاهی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن
زادمهر اظهار کرد: این آزمون در بخش آقایان از ساعت 13 آغاز و تا 19 به میزبانی شعبه رسالت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) استان تهران برگزار می‌شود و بخش بانوان نیز با 134 راه‌یافته به بخش شفاهی فردا، 21 اسفندماه از ساعت 8 تا 18 به میزبانی دو مؤسسه شعبه رسالت جامعةالقرآن و ریان استان تهران برپا خواهد شد.
وی عنوان کرد: تیم داوران در بخش بانوان متشکل از چهار داور و در بخش آقایان متشکل از دو داور است که این مسابقات را قضاوت می‌کنند.
زادمهز تصریح کرد: بخش شفاهی گروه نوجوانان نیز 12، 17 و 18 اسنفدماه با اجرای مؤسسه شکوفه‌های انتظار تهران به میزبانی شعبه رسالت جامعةالقرآن، مؤسسه ریان و امام رضا(ع) تهران برگزار شد.
انتهای پیام

captcha