پایان مسابقات دانش‌آموزی حفظ قرآن قطر
کد خبر: 3698926
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

پایان مسابقات دانش‌آموزی حفظ قرآن قطر

گروه بین‌الملل - وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر نتایج پنجاه و هفتمین دوره مسابقات ملی حفظ قرآن ویژه مدارس این کشور که به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی این کشور به‌شمار می‌رود را اعلام کرد.

پایان رقابت‌های دانش‌آموزی حفظ قرآن قطر

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه «العرب» قطر؛  32 هزار و 168 دانش‌آموز دختر و پسر در رشته‌های مختلف حفظ قرآن در پنجاه و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزی قطر که به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی این کشور است، به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات، متسابقین 391 مدرسه در مقاطع مختلف پیش‌دبستانی، ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان به رقابت پرداختند که از این میان، 10 هزار و نهصد و یازده نفر به حائز رتبه برتر شدند. از نفرات برتر این دوره از مسابقات با اهدای جایزه و اعطای گواهی، تقدیر به عمل خواهد آمد.

مال‌الله بن عبدالرحمن جابر، مدیر اداره تبلیغ و ارشاد دینی وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر ضمن تبریک به نفرات برتر این دوره از مسابقات، آن‌ها به استمرار حفظ قرآن کریم دعوت کرد.

وی افزود: این دوره از مسابقات به صورت سالانه برگزار می‌گردد که امسال نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داشته و شرکت‌کنندگان زیادی در آن نام‌نویسی کردند.

گفتنی است، قطر ۳ میلیون نفر جمعیت دارد و سال گذشته ۲۸ هزار دانش‌آموز در این مسابقات شرکت کردند.

انتهای پیام

captcha