حضور 2000 دانش‌آموز در مسابقه «عاشقانه‌های خواهر شهید زمان‌زاده»
کد خبر: 3698972
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

حضور 2000 دانش‌آموز در مسابقه «عاشقانه‌های خواهر شهید زمان‌زاده»

گروه جامعه ــ آزمون کتبی مسابقه بزرگ کتابخوانی برگزیده با محوریت کتاب «حمیدرضا» عاشقانه‌های خواهر شهید زمان‌زاده، با شرکت بیش از دو هزار نفر دانش آموز دختر مقطع متوسطه در شهرستان‌های استان تهران، امروز 20 اسفندماه، پایان یافت.

حضور 2000 دانش‌آموز در مسابقه «عاشقانه‌های خواهر شهید زمان‌زاده»

به گزارش ایکنا، به نقل از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان تهران، مسعود شاکر، سرپرست این اتحادیه، با بیان اینکه آزمون کتبی مسابقه بزرگ کتابخوانی برگزیده با محوریت کتاب «حمیدرضا» عاشقانه‌های خواهر شهید زمان‌زاده، با شرکت بیش از دو هزار نفر دانش آموز دختر مقطع متوسطه در شهرستان‌های استان تهران، امروز 20 اسفندماه، پایان یافت، گفت: این آزمون از دیروز 19 اسفندماه، در سطح دبیرستان‌های دخترانه منتخب شهرستان‌های آغاز شده بود و نتایج نهایی آن تا آخر هفته جاری اعلام می‌شود.

شاکر افزود: در مجموع به 60 نفر از کسانی که حد نصاب نمره لازم را کسب کنند، به قید قرعه جوایزی شامل: سفر زیارتی به مشهد مقدس یا بسته کادویی حجاب و عفاف اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این آزمون می‌توانند از ابتدای هفته آینده، مقارن با آخرین هفته سال جاری با مراجعه به وب سایت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان تهران به نشانی www.ansar133.ir و یا از طریق کانال تلگرامی این تشکل دانش آموزی به نشانی @anjomane_eslami از نتایج نهایی مطلع شده و اسامی برندگان را مشاهده کنند.

آزمون کتبی مسابقه کتابخوانی برگزیده در شهر ری، دیروز با حضور و سخنرانی مادر و خواهر شهید حمیدرضا زمان زاده، در جمع 700 نفر از دانش آموزان شرکت کننده در مصلای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

مسابقه بزرگ کتابخوانی برگزیده، به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از بهمن ماه گذشته با توزیع کتاب حمیدرضا، عاشقانه‌های خواهر شهید زمان زاده، در سطح دبیرستان‌های دخترانه منتخب شهرستان‌های استان تهران آغاز شده بود و آزمون کتبی آن در طی دیروز و امروز برگزار شد.

کتاب حمیدرضا، روایت عاشقانه‌ای از زندگی حمیدرضا زمان زاده معروف به حمید کامل از زبان خواهرش مریم زمان زاده است که در 87 صفحه به انضمام تصاویر و اسنادی مربوط به این شهید، زیر نظر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان تهران تهیه و تنظیم و با شمارگان سه هزار نسخه چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام

captcha