گردهمایی سالانه کانون قرآن نورالثقلین برگزار شد + عکس
کد خبر: 3698982
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

گردهمایی سالانه کانون قرآن نورالثقلین برگزار شد + عکس

گروه جلسات و محافل ــ گردهمایی سالانه کانون قرآن نورالثقلین شامگاه 19 اسفند با حضور اعضاء این کانون و تجلیل از قاریان و حافظان برتر در مسجد شهید شاه‌آبادی برگزار شد.

کانون قرآن نورالثقلین مسجد شاه آبادی

به گزارش ایکنا؛ جلسات قرآن کانون نورالثقلین از سال 67 در مسجد شهید شاه‌آبادی شمیران در حال برگزاری است و تاکنون قاریان و حافظان زیادی را تحویل جامعه قرآنی کشور داده‌ است که از بین آن‌ها می‌توان به حسین رستمی، نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی در سال 85 اشاره کرد.
کانون نورالثقلین با برگزاری سه جلسه قرآن در روزهای شنبه، دوشنبه و پنجشنبه به تربیت قاریان و حافظان زیادی مشغول است.

کانون قرآن نورالثقلین مسجد شاه آبادی
در گردهمایی سالانه این کانون در پایان سال 96، اعضاء هر سه جلسه در آن حضور یافتند و از منتخبان جلسات که مقام آورندگان در مسابقات اوقاف، بسیج و آموزش‌ و پرورش بودند، تجلیل به‌عمل آمد و همچنین از حسن ربیعیان، قاری بین‌المللی که روزهای شنبه به آموزش تلاوت قرآن در این کانون مشغول است، قدردانی به عمل آمد.

کانون قرآن نورالثقلین مسجد شاه آبادی
از میهمانان حاضر در این برنامه می‌توان به حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌دامغانی، امام جماعت مسجد شهید شاه‌آبادی و مسئول فرهنگی ائمه جمعه کشور و همچنین علی فربین از مدرسان و داوران قرآن اشاره کرد.
یادآور می‌شود، مسجد شهید شاه‌آبادی به نشانی تهران، دیباجی جنوبی، رستم‌آباد پایین واقع شده است و جلسات قرآن این کانون در روزهای شنبه، دوشنبه و پنجشنبه در نیمه اول سال ساعاتی قبل از اذان مغرب و در نیمه دوم سال بعد از نماز مغرب و عشاء برقرار می‌شود.

گزارش کامل تصویری را اینجا ببینید.
انتهای پیام

captcha