تولید سرودهای ارزشی در مؤسسه قرآنی مصباح‌الهدی قائمشهر
کد خبر: 3698988
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

تولید سرودهای ارزشی در مؤسسه قرآنی مصباح‌الهدی قائمشهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن‌ و عترت مصباح‌الهدی قائمشهر در کنار آموزش حفظ و قرائت قرآن به پرورش خوانندگان آثار قرآنی و انقلابی می‌پردازد.

به گزارش ایکنا؛ حسن محمودزاده، مدیر مؤسسه قرآنی مصباح‌الهدی به تشریح برنامه‌های مؤسسه‌اش پرداخت.
وی با اشاره به اجرای برنامه‌های آموزشی حفظ و قرائت قرآن برای سنین مختلف بیان کرد: تمرکز مؤسسه براساس فرمایش مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) بر روی حفظ قرآن است و از این رو به تربیت حافظان خردسال با استفاده از روش نوین حفظ می‌پردازیم.

تولید سرودهای ارزشی در مؤسسه قرآنی مصباح‌الهدی قائمشهر
وی افزود: مؤسسه تاکنون حافظان پنج‌جزء، 10 جزء و 20 جزء زیادی را تربیت کرده و ان‌شاءالله به‌زودی حافظان کل قرآن را تحویل جامعه قرآنی خواهیم داد.
این فعال قرآنی که برای اجرای برنامه در پانزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور به میزبانی خرمشهر به این شهر رفته است، به فعالیت‌های هنری مؤسسه اشاره کرد و گفت: سال‌هاست که به سرودن اشعار انقلابی و اجرای آن‌ مشغولم و تاکنون چهار آلبوم قاصدک حرم، فریاد باران، مدافع حرم و کبوترانه را به همت حوزه هنری استان مازندران منتشر کرده‌ام.
محمودزاده در ادامه گفت: در مؤسسه به‌جز فعالیت‌های آموزشی قرآن، کلاس‌های آموزشی برای علاقه‌مندان به خوانندگی آثار انقلابی و ارزشی نیز وجود دارد که خلأ این نوع برنامه‌ها در کشور محسوس است.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن‌ و عترت مصباح‌الهدی به نشانی قائمشهر، خیابان تهران، کوچه طالقانی، نبش کوچه پنجم واقع شده است، همچنین علاقه‌مندان به اطلاع از برنامه‌های این مؤسسه می‌توانند با شماره تلفن‌های 42270486 و 09358737132 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha