مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی قم برگزار شد
کد خبر: 3699040
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
با همکاری جهاددانشگاهی قم؛

مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی قم برگزار شد

گروه اجتماعی ــ مراسم ازدواج دانشجویی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم با همکاری جهاددانشگاهی واحد استان قم برگزار شد.

به گزارش ایکنا از قم، مراسم ازدواج دانشجویی 35 زوج دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم دیشب در این دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم که با بخش های هنری و شاد همراه بود، حجت الاسلام والمسلمین موسوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و دکتر محمد حسن نادری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم حضور داشتند.
حجت الاسلام موسوی در این مراسم با اشاره به تلاش های دانشگاه جامع علمی کاربردی در جهت رونق ازدواج دانشجویی در این دانشگاه گفت: شعار این دانشگاه، ازدواج راحت است که در این مسیر با تلاش فرهنگی سعی شده است که دانشجویان را نسبت به این امر ترغیب کنیم.
همچنین محمد حسین رضایی معاون فرهنگی این دانشگاه نیز در گفت وگو با ما از حضور 35 زوج در این برنامه خبرداد و گفت: این مراسم چهارمین مراسم ازدواج دانشجویی است که زوج های حاضر در در ماه های اخیر ازدواج کرده اند.
وی تصریح کرد: در این مراسم یک سری هدایای نقدی و غیر نقدی به زوج های جوان اهدا شد و با توافقی که با اصناف قم انجام شده است این دانشجویان از شرایط مناسب خرید با تخفیف جهیزیه و اسباب زندگی خود بهره مند می شوند.
وی با ذکر این مطلب که این دانشجویان چندی پیش از سوی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها به سفر مشهد اعزام شدند گفت: از مهمترین برنامه های این مراسم حضور کارشناسان ژنتیک جهاددانشگاهی واحد استان قم با ایجاد کلینیک مشاوره ژنتیک و خون بندناف اطلاعات لازم را به دانشجویان ارایه کردند.
انتهای پیام

captcha