سریال «پدر» رمضان 97 به روی آنتن می‌رود
کد خبر: 3699086
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

سریال «پدر» رمضان 97 به روی آنتن می‌رود

گروه هنر ــ «پدر» عنوان مجموعه تلویزیونی مناسبتی است که به کارگردانی بهرنگ توفیقی در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو آماده پخش می‌شود.

«پدر» سریالی مناسبتی در ستایش مقام پدر

بهرنگ توفیقی، کارگردان تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا درباره کار جدیدش گفت: پدر عنوان سریالی است که اخیراً آن را جلوی دوربین برده‌ام. در این کار حامد عنقا به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده  حضور دارد. امید دارم این همکاری نیز همانند تجربه‌های قبلی به نتیجه خوب بینجامد. این کار تلویزیونی در ستایش مقام پدر ساخته می‌شود.

وی افزود: این کار یک اثر ملودرام خانوادگی است که در خلاصه قصه آن آمده «حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند …».

توفیقی ادامه داد: «پدر» در تهران تصویربرداری می‌شود. این مجموعه 30 قسمت دارد و قرار است در ماه رمضان سال آینده از شبکه دو سیما روی آنتن رود.

توفیقی گفت:مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا بهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری و اکبر رحمتی برخی بازیگران این کار هستند، این کار هنوز در ابتدای راه تصویربرداری است و احتمالا تا زمان پخش نیز تصویربرداری آن ادامه خواهد یافت.

یادآور می‌شود، عوامل اصلی «پدر» عبارتند از؛ مدیر تصویربردارى: بهنام کریمى، تصویربردار: سامان عمارفطرت، تدوین: امیرشیبان خاقانى، طراح صحنه و لباس: محسن شریفى، طراح گریم: مهرنوش طبیبى، صدابردار: امیر حاتمى و مدیرتولید: افشین قلى پور.

 

انتهای پیام

captcha