مشارکت 3.2 میلیارد تومانی خیّران زنجانی در جشن نیکوکاری
کد خبر: 3699188
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
صفری خبر داد:

مشارکت 3.2 میلیارد تومانی خیّران زنجانی در جشن نیکوکاری

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد  استان زنجان گفت: خیّران زنجانی در قالب جشن نیکوکاری بیش از سه میلیارد و 219 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان کمک کردند.

به گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز دوشنبه 21 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار «جوانه لبخند می کاریم» در روزهای 16، 17 و 18 اسفند و به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان برگزار شد.
وی با اشاره به استقرار دو هزار و 333 پایگاه جشن نیکوکاری در مساجد، معابر، مراکز نیکوکاری و اصناف استان، افزود: از مجموع پایگاه‌های ایجاد شده در جشن نیکوکاری امسال در استان زنجان 755 پایگاه در مدارس بود.
صفری با بیان اینکه توزیع کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری از روز شنبه این هفته آغاز شده است، گفت: برنامه‌ریزی شده کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در اسرع وقت بر اساس نیازسنجی و اولویت‌بندی انجام شده تا پایان این هفته توزیع شود.
وی با اشاره به اینکه خیران زنجانی در قالب جشن نیکوکاری بیش از سه ملیارد و 219 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان کمک کرده‌اند، گفت: براساس هماهنگی انجام شده با مدارس کمک‌های جمع‌آوری شده در همه آموزشگاه‌های استان زنجان بین دانش‌آموزان نیازمند از طریق اولیای همان مدرسه توزیع می‌شود.
captcha