رشد ۷ درصدی صدقات در استان مرکزی
کد خبر: 3699233
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
جلالی خبر داد:

رشد ۷ درصدی صدقات در استان مرکزی

گروه اجتماعی- معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی 10 ‌ماهه سال جاری مردم استان مرکزی 6 میلیارد و 326 میلیون تومان در قالب صدقات به نیازمندان کمک کردند که به نسبت سال گذشته هفت درصد رشد داشته است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، رمضانعلی جلالی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه صدقه قبل از آنکه به دست نیازمند برسد به دست خدا می‌رسد، گفت: مردم استان مرکزی در معامله با پروردگار خویش فقرا و نیازمند را از یاد نبرده و در رسیدگی به امور آن‌ها تلاش می‌کنند.
وی افزود: طی 10 ‌ماهه سال جاری مردم استان مرکزی 6 میلیارد و 326 میلیون تومان در قالب صدقات به نیازمندان کمک کردند که به نسبت سال گذشته هفت درصد رشد داشته است.
جلالی با اشاره به اینکه کمیته امداد از حمایت مردمی برخوردار است، گفت: اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه کمیته امداد بوده و از مهم‌ترین فعالیت‌های این نهاد، توانمندسازی مددجویان است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد پرداخت صدقه به روش الکترونیکی را بهترین روش پرداخت صدقه عنوان کرد و افزود: مردم خیر استان مرکزی می‌توانند وجوه صدقه را از طریق کد دستوری #۰۸۶*۸۸۷۷* با استفاده از تلفن همراه یا دانلود رایگان اپلیکیشن سکه از کافه بازار و استفاده از گزینه نیکوکاری پرداخت کنند.
وی در پایان ضمن تشکر از حضور پرشور مردم استان در جشن نیکوکاری گفت: تمامی کمک‌های مردم استان در اسرع وقت و قبل از آغاز سال جدید بین نیازمندان توزیع می‌شود./انتهای پیام

captcha